استاندار عنوان کرد:
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم که سال به سال و روز به روز وضعیت توسعه فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی استان بهبهود یابد و توسعه منابع انسانی محقق شود که این مساله جز با تقویت بنیه آموزشی آموزش و پرورش محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 23 September 2018

غلامرضا شریعتی در مراسم زنگ بازگشایی مدارس خوزستان که امروز (یک‌شنبه، یک مهرماه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این روز به همه معلمان و دانش‌آموزان، اظهارکرد: امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری را برای تحصیل و تدریس معلمان و فرهنگیان فراهم کنیم تا آن‌ها نیز با بهره‌گیری از شرایط پیش آمده در جهت رشد و بالندگی خود و توسعه زیرساخت‌های استان همت گمارند.

وی افزود: امیدواریم که سال به سال و روز به روز وضعیت توسعه فرهنگی اجتماعی و زیرساختی استان بهبهود یابد و توسعه منابع انسانی محقق شود که این مساله نیز جز با تقویت بنیه آموزشی آموزش و پرورش محقق نمی‌شود. در این زمینه همه باید کمک کنیم و دست به دست یکدیگر دهیم. نباید دست آوردهای زودگذر را بخواهیم و دست آوردهای پایه‌ای، اساسی و زیرساختی را رها کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امسال از حدود 570 کلاس درس بهره‌برداری می‌کنیم و تا پیش از پایان سال تحصیلی 98-97 نیز حداقل حدود 530 کلاس دیگر نیز افتتاح می‌شوند. افتتاح این تعداد کلاس در تاریخ استان بی‌نظیر بوده است. با این تعداد افتتاح کلاس درس یعنی ما روزی حدود سه کلاس افتتاح می‌کنیم. امیدوار هستیم با توسعه زیرساختی و نرم افزاری بخش آموزش و ارتقا معلمان و افزایش تعداد آن‌ها شرایط بهتری را فراهم کنیم. با توجه به کمبودهای‌مان در حوزه آموزشی، امیدواریم با فراهم کردن شرایط کیفی لازم بتوانیم وضع موجود را ارتقا ببخشیم و توسعه فرهنگی استان را رقم بزنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار