حسین‌زاده با اشاره به حمله تروریستی اهواز:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به حوادث روز گذشته و حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهارکرد: عملیات کور این افراد نه تنها خللی در اراده ما ایجاد نمی‌کند، بلکه ما را متحدتر کرده و همبستگی ما را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۶۵۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 23 September 2018

علی‌حسین حسین‌زاده در آیین نمادین بازگشایی مدارس که امروز یکشنبه (یکم مهرماه) در اهواز برگزار شد، ضمن تبریک این روز با اشاره به حوادث روز گذشته و حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهار کرد: عملیات کور این افراد نه تنها خللی در اراده ما ایجاد نمی‌کند، بلکه ما را متحدتر کرده و همبستگی ما را بیشتر می‌کند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌های این افراد موجب امنیت کشور شده و امروز امنیت و سربلندی کشور در گروه این فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها است. ایثارهایی که در راستای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی ایران انجام شده است را به یاد داشته باشیم و بدانیم در این زمینه تا چه حد مسوولیت بزرگی داریم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تاکید کرد: مهم‌ترین مولفه برای پیشرفت کشور، انسان آموزش دیده و توسعه یافته است. با تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث تولید علم در کشور قدم‌های بسیار بلندی برداشته شده است. برای تربیت انسان آموزش دیده و توسعه یافته،‌ اغلب نظریه‌پردازان حوزه توسعه به مدارس ابتدایی و آموزش‌هایی که در این دوران به دانش‌آموزان داده می‌شود، تاکید می‌کنند.

حسین‌زاده خاطرنشان‌کرد: علی‌رغم تمام مشکلات و کمبودهای موجود در حوزه آموزش و پرورش، کارهای مهمی در دو ساله اخیر در این زمینه انجام شده است. همچنین علی‌رغم این‌که برای طرح اجباری شدن پیش‌دبستانی در استان اعتبار مصوب در اختیار نداشتیم، با کمک‌های استاندار این طرح اجرایی شد و با اجرا شدن آن، رتبه خوزستان از نظر تعداد دانش‌آموزان پیش‌دبستانی از رتبه‌های آخر در کشور به رتبه برتر رسید.

وی تصریح کرد: با وجود همه پیشرفت‌هایی که داشته‌ایم اما در بحث آموزش مشکلاتی نیز داریم؛ یکی از مشکلاتی که در آموزش و پرورش در کل کشور مطرح است، بحث فاصله طبقاتی است. ما موظف هستیم که در راستای عدالت آموزشی برای همه امکان آموزش مناسب را فراهم کنیم. در این راستا یکی از برنامه‌های ما شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل بود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: سال قبل حدود یک هزار و 100 کودک بازمانده از تحصیل در سطح استان شناسایی شده و به حوزه آموزش بازگردانده شده‌اند. این طرح امسال نیز با جدیت دنبال می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار