مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: از امشب تا فردا صبح باید همه پیکرهای شهدا و همچنین گلزار شهدا برای مراسم تشییع آماده شوند تا بتوانیم فردا در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح مراسم تشییع را برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۵۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 23 September 2018

عبدالرضا فرجیان امروز، یکم مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، اظهار کرد: با توجه به تجربه‌ای که در برگزاری مراسم شهدای حله داریم، ان‌شاالله فردا صبح اگر هماهنگی‌ها به صورت کامل انجام بگیرد، مراسم تشییع را برگزار خواهیم کرد و در این زمینه 25 تاج گل را نیز آماده کرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: تابوت‌های این شهدا را آماده کرده‌ایم و پرچم‌های آن‌ها نیز آماده شده‌اند تا روی تابوت‌ها نصب شوند.

فرجیان عنوان کرد: تشریفات رسمی ابتدای مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز بر عهده ارتش است که ان‌شاالهن فردا این تشریفات رسمی در ابتدای مراسم برگزار خواهد شد و سپس تشییع را شروع می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در مراسم تشییع شهدای حله در بحث محل شهدا مشکلاتی وجود داشت که در این زمینه امیدواریم یک استیج برای شهدا در نظر گرفته شود تا مردم پشت شهدا قرار بگیرند و بتوانیم نماز آن‌ها را برگزار کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار