نماینده اهواز:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، همه قومیت‌ها حضور داشته باشند تا شاهد یک انسجام میان همه اقوام در خوزستان باشیم.
کد خبر: ۶۵۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 24 September 2018

جواد کاظم‌نسب‌الباجی یکشنبه یکم مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، اظهار کرد: داعش وقتی در عراق و سوریه شکست خورد، مجبور شد تا برای اعلام موجودیت از گروهک‌های وابسته به خود استفاده کند.

وی افزود: از همه کسانی که در روز حادثه همت کردند و در اسرع وقت امنیت را در منطقه ایجاد کردند، تشکر می‌کنم. خوشبختانه با همت و منشی که از سوی همه نیروهای حاضر در محل انجام گرفت، شاهد آن بودیم که دشمن مایوس شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم تا در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، همه قومیت ها حضور داشته باشند تا شاهد یک انسجام میان همه اقوام در خوزستان باشیم.

الباجی عنوان کرد: باید فردا در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز نمایشی داشته باشیم تا دشمنان ما از حرکت و کرده خود پشیمان شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم تا فردا همه در مراسم حاضر شوند تا علاوه بر تشییع شهدای این حادثه دردناک، شاهد اتحاد و انسجام میان همه قومیت ها در خوزستان باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار