به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس:
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس طرح عضویت رایگان در تمامی کتابخانه های عمومی خوزستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 24 September 2018

منصور کوهی رستمی اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس عضویت در تمامی کتابخانه های عمومی خوزستان رایگان است.

وی افزود: بر این اساس همه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به هریک از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان، تنها با پرداخت مبلغ صدور کارت، تکمیل فرم تقاضای عضویت، با همراه داشتن یک قطعه عکس ۳*۴ و کارت شناسایی معتبر عضو کتابخانه‌های عمومی شوند و از خدمات کتابخانه ای استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش سرانه مطالعه در استان و ترغیب مردم به کتابخوانی است.

کوهی رستمی بیان کرد: افزایش سرانه مطالعه یکی از ابزارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه هست چون بالارفتن آگاهی های اجتماعی عاملی بازدارنده در گسترش آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: گسترش شبکه های و فضای مجازی در کنار مشغله کاری و دغدغه تامین معیشت موجب شده تا سرانه مطالعه در کشور و استان مطلوب نباشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: افزایش سرانه مطالعه در جامعه نیازمند همکاری و هماهنگی همه سازمان ها است و ما به تنهایی از عهده این کار بر نمی آییم.

کوهی رستمی در پایان عنوان کرد: از طرح های خلاقانه و نوآورانه در راستای افزایش سرانه مطالعه استقبال و سمن های اجتماعی را دعوت به همکاری می کنیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار