کد خبر: ۶۵۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷ 24 September 2018
با حضور بخشدار چاروسا، رئیس آموزش و پرورش و مسئولین محلی مراسم بازگشایی مدارس چاروسا در مدرسه پروین اعتصامی قلعه رئیسی برگزار شد.

علی محمودی در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: پیشرفت و توسعه هر جامعه ای در سایه علم و دانش است که این مقوله نیازمند توجه ویژه و جدی به موضع آموزش و پرورش است و اولین محیطی که دانش آموزان با جامعه واقعی و اجتماعی آشنایی می شوند مدرسه است.

بخشدار چاروسا بیان کرد: یکی از مولفه های توسعه پایدار انسانها توانمند می باشد که از طریق نظام آموزشی و به طور خاص آموزش و پرورش برای نقش آفرینی در جامعه نقش بسزایی دارد و در واقع آموزش و پرورش زیربنائی ترین نهاد در جامعه و شرط اصلی و توسعه پایدار است.

وی افزود: با توجه به سرعت تغییرات و پیشرفت های علمی و دگرگونی هایآموزشی لازم و آشنایی با روز دنیا و نه فقط کتب درسی مدرسه می تواند افراد مستعد پیشرفت را تحویل جامعه دهد و بنابرین دانش آموزان سعی کنند با مطالعات جانبی و آموزشی مهارتهای دیگر مثل مطالعات سایر کتب خود را علاقه مند به مطالعه نماید.

محمودی خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز مغزهای متفکر و مدیران آینده مملکت هستند و از امروز با یک آماده شدند تا پست های مدیریتی را در آینده به دست گرفته و نقش آفرینی کنند همانطوری که بسیاری از مدیران استانی و کشوری از اهالی همین منطقه هستند.

وی با بیان اینکه نباید شرایط سخت زندگی مانعی برای پیشرفت شما باشد چون افراد زیادی توانسته اند با برنامه ریزی پشتکار خود به مدارج عالی برسند و برای جامعه خود مفید باشند و باید دانش آموزان بدانند هدفشان چیست و برای رسیدن به آن تلاش کنند و اولین گام برای پیشرفت علمی دانش آموزان اعتماد به نفس آنان می باشد که باید با کمک اولیا و معلمین تقویت شود.

محودی بیان کرد: مدیریت شیوه تدریس باید بگونه ای مدیریت شود که دانش آموز را خلاق و کنجکاو و نوآور بار بیاورد.

بخشدار چاروسا گفت: با توجه به اینکه مدرسه خانه دوم دانش آموزان می باشد باید محیطی جهت ارتقاء توانمندی ها آنها باشد محیطی که دانش آموزان در آن احساس راحتی کنند و به ایده ها و نظرات آنها توجه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار