معاون سیاسی امنیتی استانداربوشهر:
بوشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: منطقه خاورمیانه با پدیده کور تروریسم روبرو است و هرروز شاهد جنایت های مختلفی در این منطقه هستیم.
کد خبر: ۶۵۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 24 September 2018

بوشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: منطقه خاورمیانه با پدیده کور تروریسم روبرو است و هرروز شاهد جنایت های مختلفی در این منطقه هستیم.

دکتر مجید خورشیدی روزیکشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی در جمع دانش آموزان مقطع متوسطه دوم فرزانگان بوشهر افزود: امروز دانش آموزان باید بدانند که در خاورمیانه ای هستند که مهر و دوستی را فراموش کرده است و خوشحال هستیم که در ایرانی امن زندگی می کنیم.
وی بیان کرد: دانش آموزان در مدرسه باید با زیست جمعی و مشترک، مدارا، قانون مداری، فرهنگ کار و سازگاری با آن و مبانی فرهنگی برای رسیدن به آینده ای روشن آشنا شوند و در پایان دوره متوسطه انسانی آماده برای ورود به زندگی جمعی تحویل جامعه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: کشورهای توسعه یافته آموزش و پرورشی پیشرفته دارند به همین دلیل ایران اسلامی نیز باید آموزش و پرورشی توسعه یافته داشته باشد.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: آموزش و پرورش توسعه نگر آینده ای توسعه محور را برای کشور رقم می زند.
خورشیدی با اشاره به هفته دفاع مقدس اضافه کرد: این هفته یادآور رشادت و ایثار مردم این سرزمین است که امسال این هفته با قدرت و عزت هرچه تمام تر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشته می شود.
وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم ایثارگران و جانبازان گفت: تکریم از ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا در جامعه باید به فرهنگ تبدیل شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در ساختار مهندسی پیشرفت یک نظام یکی از ارکان مهم حوزه دانش، علم و فناوری است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: اگر کشوری بتواند حوزه علم را مدیریت کند می تواند در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد در غیر این صورت آن کشور از نظر علمی دچار وابستگی و استعمار علمی می شود به همین دلیل است که اسلام به دانش آموزی و تولید علم تاکید دارد.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای متمدن به دلیل توجه نکردن به علم و دانش تمدن خود را از دست داده اند اضافه کرد: در ایران علم و دانش دچار شکوفایی شده بود اما به دلیل توجه نکردن رژیم های شاهی این تمدن از بین رفت.
صفایی بوشهری گفت: اگر کشوری پیشرفته و موثر در نظم نوین جهان می خواهیم باید از همان ابتدا به حوزه دانش توجه داشته باشیم در این ارتباط توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر از دیرباز دارای جوانان با استعدادی بود و وجود تالیفات متعدد در بخش های مختلف گواهی براین مدعاست.
وی با اشاره به وجود 700 کلاس تخریبی در استان بوشهر گفت: شان جوانان این استان تحصیل در محیط مناسب علمی همراه با استاندارد های آموزشی است که در این بخش همت مسئولان و خیران را می طلبد.
صفایی بوشهری بر ضرورت رشد علم در بستر شخصیت انسانی تاکید کرد و افزود: علم باید در خدمت انسان باشد و عرصه توازن در نظام تعلیم و تربیت ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار