مدیر آموزش و پرورش ایوان گفت: مهر امسال یک هزار و 70 معلم با بیش از 9 هزار دانش آموز در 437 کلاس درس در این شهرستان فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.
کد خبر: ۶۵۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 24 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا پناهی  اظهار داشت: پس از پایان امتحانات خردادماه با تشکیل ستاد پروژه مهر مشکلات و کمبودهای موجود در فضاهای آموزشی ایوان بررسی و با کار کارشناسی و برنامه ریزی دقیق در راستای رفع آنها اقدام شد.

وی افزود: 670 میلیون ریال از محل اعتبارات خارج از حوزه منابع اداره کل و کمیته برنامه ریزی شهرستان در 36 واحد آموزشی برای رفع مشکلات مدارس از قبیل تفکیک سرویس آبخوری، رفع سیستم روشنایی، آب و فاضلاب، رنگ آمیزی کلاس ها و مرمت سرویس های بهداشتی هزینه شد.

پناهی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته مشکلات چندین ساله مدارس ایوان را رفع کرده، گفت: رنگ آمیزی 11 واحد آموزشی به کمک بسیج دانش آموزی در قالب طرح هجرت، لکه گیری و زیباسازی، تعیین محل خدمت معلمان و تعیین ساعت درسی مدارس، خرید 150 میز معلم با اعتبار 180 میلیون، خرید 120 صندلی معلم و توزیع بین مدارس به ارزش 110 میلیون ریال از جمله این اقدامات است.

وی یادآور شد: پرداخت بهاء زمین خریداری شده برای احداث مدرسه جدید در روستای گاوسوار به 2 نفر از اهالی روستا به مبلغ 147 میلیون ریال، کمک هزینه کتب درسی به دانش آموزان بی بضاعت برای مهر امسال به مبلغ 270 میلیون ریال، استاندارد سازی پنج واحد آموزشی به کمک نوسازی مدارس به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان است.

پناهی افزود: در 6 ماهه نخست امسال سالن امور تربیتی این اداره با اعتبار 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی ها تکمیل و تجهیز شد، همچنین برای تجهیز کارگاه ها و خرید وسایل مورد نیاز به هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش 550 میلیون ریال کمک شد.

وی گفت: 26 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار از کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 97 جذب شد که از این میزان 2 میلیارد ریال برای اردوگاه تفریحی خوران و یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز این اداره صرف شد و مابقی در اختیار اداره نوسازی مدارس جهت هوشمند سازی، تعمیر، تجهیز و ساخت پروژه ها هزینه شد.

به گفته پناهی آسفالت حیاط چندین واحد آموزشی با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال، هوشمند سازی 34 کلاس درس با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال، دیوار کشی اردوگاه هفتم تیر با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، ایجاد جایگاه دانش آموزی، خیابان کشی و ساخت پل در محوطه اردوگاه به ارزش 710 میلیون ریال، تهیه وسایل ورزشی و بهداشتی و توزیع بین مدارس به ارزش 300 میلیون ریال، مقاوم سازی مدرسه نصر ماژین به ارزش هفت میلیارد ریال و شروع بکار مدرسه یک کلاسه حاجی حاضر به کمک خیرین و با مشارکت نوسازی مدارس از دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان ایوان است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار