دروازه بان ملی پوش نامی نو اصفهان با اشاره به این که تیمش از ابتدای فصل با دغدغه‌های زیادی روبرو بوده، گفت: خوشبختانه در اصفهان مدیران باشگاه ها معنا واقعی تیم داری را می‌فهمند و امیدوارم همه با هم به تیم نامی نو تا پایان فصل کمک کنیم.
کد خبر: ۶۵۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 24 September 2018
به گزارش تابناک : فرزانه توسلی اظهار کرد: خدا را شکر بعد از 6 هفته بلاتکلیفی تیم احساس می‌کنم به شرایط مطلوب نزدیک شدیم. از اول فصل که تیم بسته شد مشکلات اسپانسر و مالی داشتیم که موجب شد تمرکز کاملی نداشته باشیم. با لطفی که مسئولان نامی نو داشتند و این تیم را از میانه راه قبول کردند به اصفهان آمدیم، در شرایطی به مصاف تیم پارس آراء رفتیم که تنها یک جلسه تمرین در اصفهان داشتیم البته نتوانستیم بازی مدنظر خود را در زمین پیاده کنیم.
 
وی افزود: مطمئن هستم روند تیم روز به روز بهتر خواهد شد. چرا که دیگر دغدغه‌های ذهنی برای بازیکنان وجود ندارد و می دانیم که در اصفهان مسئولان باشگاه ها به خوبی با مدیریت و تیمداری به معنای واقعی آشنا هستند و افرادی هستند در اصفهان که به کمک تیم آمدند تا از تیم حمایت کنند و امیدوارم بتوانیم جواب زحمات آن‌ها را بدهیم و هفته به هفته بهتر شویم و به شرایط آرمانی نزدیک شویم و امتیازاتی که در هفته قبل از دست دادیم را با همدلی که خواهیم داشت جبران می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: از اسپانسر جدید تیم که در میانه راه و شرایطی که همه می دانیم از نظر اقتصادی وضعیت خوب نیست و اقتصاد بالا و پایین زیادی دارد و نگاه ها به ورزش بانوان که من فکر می‌کنم نسبت به قبل حتی کمتر شده است تشکر می‌کنم که در کنار ما قرار گرفتند تا تیم را حمایت کنند. از روزی که در اصفهان اقامت داشتیم شرایط تا کنون خوب و مساعد بوده امیدوارم تا آخر فصل این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در کنار هواداران اصفهانی جشن قهرمانی بگیریم و بعد با خاطره‌ای خوش برویم.
 
دروازه بان ملی پوش نامی نو در خصوص وضعیت سالن و کف پوش آن گفت: شرایط سالن فوق العاده است، می‌توانم بگویم نه تنها ما بلکه بقیه تیم‌هایی که به این سالن می‌آیند از یک کف پوش مناسب و با کیفیت و سالن استاندارد استفاده می‌کنند. پیش از این در اردویی که تیم ملی در اصفهان داشت در این سالن تمرین کردیم. همه می‌دانند که استانداردترین سالنی است که در بخش بانوان وجود دارد سالن اصفهان است.
 
توسلی خاطر نشان کرد: خوشحالم اصفهان که یکی از قطب‌های قوی ورزش در کشور است در لیگ برتر فوتسال بانوان تیمداری می‌کند و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد.
 
وی با استقبال از حضور بازیکنان جوان اصفهانی برای اضافه شدن به ترکیب تیم نامی نو تاکید کرد: قطعاً من موافق هستم که بازیکنان جوان اصفهان را در کنار تیم داشته باشیم. این تیم ملی پوش و بازیکن با تجربه زیاد دارد که در کنار این بازیکنان بازی کردن می‌تواند تجربه خوبی برای جوانان باشد، همچنین حضور یاری سرمربی تیم که سرمربی تیم ملی جوانان هم هستند یک امتیاز ویژه برای تیم ما و فوتسال اصفهان است. من نیز به شخصه دوست دارم که بچه‌های اصفهان را در کنار تیم داشته باشیم و به تیم اضافه شوند.
 
وی تصریح کرد: امیدوارم همگی ما را از خودشان بدانند. ما الان در اصفهان و برای نام اصفهان تلاش و رقابت می‌کنیم و به نوعی ما بومی اصفهان هستیم. امیدوارم که در کنار ما بقیه هم به تیم کمک کنند که روند تیم رو به جلو و قهرمانی باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار