مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان کرمانشاه گفت: ۱۹۱ خانوار دارای دو معلول استان کرمانشاه با حمایت خیران دارای مسکن شده‌اند.
کد خبر: ۶۵۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 24 September 2018

به گزارش تابناک،رمضان رادک، با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای 242 خانوار دارای دو معلول است اظهار داشت: از این تعداد خانوار 191 خانوار تعیین تکلیف شده‌اند و تعدادی از آن‌ها در حال ساخت منزل هستند.

وی با بیان اینکه زمین‌هایی به انجمن خیران مسکن‌ساز واگذار شده است عنوان کرد: بیشتر زمین‌های واگذار شده در شهر کرمانشاه قرار دارند اما چون تسهیلات ارزان قیمت برای آغاز ساخت و ساز پرداخت نمی‌شود و خود خانوارها نیز آورده‌ای ندارند بنابراین تکلیف 51 خانوار باقی مانده مشخص نیست.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان کرمانشاه گفت: کمک برای خرید مسکن خانوارهای دارای دو معلول ممنوع است اما برای ساخت هر واحد مسکونی 30 میلیون تومان کمک بلاعوض می‌شود.

رادک با اشاره به اینکه کمک‌های بلاعوض انجمن خیران مسکن‌ساز و بهزیستی برای ساخت مسکن حین ساخت و ساز و بعد از زیرسازی پرداخت می‌شود افزود: با وجود درخواست‌های متعدد هنوز پاسخی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت جهت ساخت منازل خانوارهای دارای دو معلول استان دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول استان تا سال 99 تمدید شده است گفت: خیران به هر محروم دارای دو فرزند معلول و فاقد مسکن کمک‌هایی به ‌صورت نقدی یا غیرنقدی اهدا می‌کنند و بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی در این زمینه همکاری دارند.

رادک با اشاره به اقدامات انجمن خیران مسکن‌ساز در مناطق زلزله‌زده عنوان کرد: در راستای اسکان موقت 111 کانکس از طرف خیران اهدا شد و در زمینه اسکان دائم نیز یک خیر با پرداخت 450 میلیون تومان ساخت کامل هشت واحد مسکونی را متقبل شد که در حال بهره‌برداری هستند.

وی با بیان اینکه خانوارهای تحت حمایت انجمن خیران مسکن‌ساز در مناطق زلزله‌زده از خانوارهای دارای کشته و با معرفی دهیار و شورا هستند گفت: یک خیر نیز با کمک 450 میلیون تومانی تکمیل 45 واحد تعمیری را متقبل شده است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار