مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد:
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه بازگشایی مدارس، گفت: تمام مقدمات برای استقبال از دانش آموزان در اول مهرماه مهیا شده است .
کد خبر: ۶۵۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 24 September 2018

«عباسعلی دانافر» در نشست شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: در روز 31 شهریور مراسم شکوفه‌ها با حضور 26 هزار و 211 هزار دانش آموز کلاس اول و 18 هزار و 630 نوآموز پیش دبستانی (غنچه ها) در سطح مدارس استان برگزار شد .

وی شعار سال تحصیلی جدید را مدرسه زندگی، نشاط و پویایی و عدالت آموزشی، عنوان کرد و افزود: دانش آموزان باید در محیطی بانشاط، شاداب و بدون استرس تجصیل کنند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: 35 درصد مدارس استان نیاز به تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی دارند که امیدواریم با مشارکت خیرین این مشکل هم رفع شود .

«منصور ارجمندی» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش،‌ تصریح کرد: طرح مهر در قالب فعالیت‌های چون بازسازی، زیباسازی، شاداب سازی و اقدامات موثر در جهت بازگشایی مدارس است .

وی افزود: ستاد طرح مهر استان از 15 تیرماه در استان تشکیل و تمام مقدمات برای بازگشایی مدارس فراهم شد .

ارجمندی تشکیل انجمن خیری دانش آموزان و توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند را از جمله اقدامات ابتکاری طرح مهر استان نام برد .

«علی سرداری» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدارس استان را اعلام کرد و افزود: فضاسازی مدارس متناسب با هفته دفاع مقدس، نواختن زنگ مهر و مقاومت، برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله برنامه‌های این هفته است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: نشست‌های بصیرتی با محوریت کربلا و عاشورای حسینی، افتتاح طرح شهید گمنام محمدی، حضور فعال تشکل های دانش آموزی و بازدید از مراکز علمی توسط فرهنگیان، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار