جانشین فرمانده کل سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هیچکس گمان نکند، مردمانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس از حمله بمب ها و موشک ها نترسیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگرانند.
کد خبر: ۶۵۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 24 September 2018

سردار حسین سلامی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز اظهار کرد: خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. خوزستان پرچمدار وفاداری و سرزمین آزمون های بزرگ و موفق است.

وی افزود: امروز اهواز درخشان ترین شهر عالم روی زمین است. قلب های مردم این سرزمین سرشار از شور و شوق است. این مردم دوباره به میدان آمده اند و باید به این مردم وفادار درود فرستاد.

سلامی اظهار کرد: هیچکس گمان نکند، مردمانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس از حمله بمب ها و موشک ها نترسیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگرانند.

وی ادامه داد: جمعیتی که امروز در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهداز حضور پیدا کرده اند، مناسبات دشمنان را به هم زده اند و این حضور بیانگر آن است که معجزه اصلی شهدا، وحدت و یکپارچگی میان مردم است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما می دانیم که کانون طراحی این توطئه ها کجاست. ما می دانیم آنان که مردان و زنان این سرزمین را بی گناه به شهدات می رسانند، هیچ حجتی ندارند.

وی اظهار کرد: این جنایت هولناک در اهواز پرده از تزویر و نفاق طراحان این ماجرا که مثلث شکست خورده آمریکا، اسراییل و رژیم آل سعود هستند، برداشت.

سلامی افزود: ما امروز از تزویر ریاکاران در جهان اسلام پرده بر می داریم. آنها که دم از حمایت از مردمان شریف عرب می زنند و سر دسته آنها رژیم سعودی است، آیا می دانند که تعداد زیادی از شهیدان حمله تروریستی اهواز از مردمان عرب هستند؟

وی گفت: در حادثه تروریستی اهواز خون عرب ها، فارس ها و لرها در هم عجین شد. کسانی که خانه ها را بر سر مردمان یمن ویران می کنند و با شارژ اقتصادی، تفرقه های خونی را در جهان اسلام ایجاد می کنند و زنان سوریه ای را در خیابان های شهرهای اروپایی آواره می کنند و به دنبال تجزیه عراق هستند، امروز به دنبال آن هستند که در ایران نقشه های شکست خورده سوریه، لبنان و عراق را پیاده سازی کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: آنها که در بصره تحریک می کنند تا میان ملت مسلمان ایران و عراق تفرقه بیاندازند و با واکنش زیبا و دل انگیز مردم عراق رو به رو می شوند، می خواهند نسخه تفرقه را در سرزمین ما پیاده سازی کنند.

وی افزود: کسانی که می گویند ناامنی را به درون سرزمین ایران می کشانند، مشخص است که کانون طراحی این توطئه ها هستند و ما از این دشمنان انتقام سختی خواهیم گرفت.

سلامی گفت: این دشمنان هرکجای دنیا که باشند، آنها را خواهیم یافت و به سزای اعمالشان خواهیم رساند. همگان در سراسر جهان شاهد تیغ انتقام ایران بوده اند.

وی افزود: به آمریکایی ها هشدار می دهیم. آنها فقط شکست را آموخته اند. در مکتب ما، آمریکایی ها و اسراییلی ها تنها آموخته اند که چگونه شکست بخورند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: حزب الله امروز آنقدر قدرت گرفته است که قادر است در هر جنگی طومار صهیونیست ها را در هم بشکند و آنها را در برزخ مرگ و بقا نگهدارد.

وی گفت: به همه کسانی که پشت این ماجرا هستند اخطار می دهیم و به مردم ایران قول می دهیم که واکنشمان به این حمله تروریستی، پشیمان کننده، نابودگر و ویران کننده باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار