استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت : پیوند ناگسستنی مردم و انقلاب هیچ گاه کم رنگ نمی شود و مردم ما نشان دادند که حتی اگر مشکلات داشته باشند پای این انقلاب ایستاده اند .
کد خبر: ۶۵۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 24 September 2018

غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اهواز اظهار داشت: حضور بی نظیر مردم پاسخ دندان شکنی به بیگانگان است که ادعا می کنند بین حاکمیت و مردم فاصله وجود دارد.

استاندار خوزستان افزود: این اقدامات کورکورانه دشمنان و بیگانگان جز اتحاد، وحدت و یکدستگی بیشتر مردم چیز دیگری در پی نخواهد داشت.

وی گفت: آن ها می خواهند دل های ما را خالی کرده و در بین مردم رعب و وحشت بیاندازند در حالی که می بینید مردم ما نمی ترسند و امروز با حضور بی نظیرشان نشان دادند که اهواز سرافرازتر از همیشه بوده و همچون نگینی در بین شهرهای ایران زمین می درخشد.

شریعتی با بیان این که حادثه تروریستی که در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز انجام شد بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و ملت شریف ایران را نمایان کرد ، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تصور می ‌کنند با این گونه حرکات تروریستی می ‌توانند اتحاد مردم خوزستان را از بین ببرند.

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز دوشنبه با حضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم از مقابل حسینیه ثارالله به سمت بهشت آباد اهوازبرگزار شد.

در این مراسم وزیران اطلاعات، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور داشتند.

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهادت 24 نفر و زخمی شدن 68 نفردیگر شد که از این تعداد تاکنون 41 مجروح از بیمارستان مرخص شدند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار