سردار سلامی:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قول می دهیم که واکنش ما عملیات تروریستی اهواز پشیمان کننده، ویران گر و نابودکننده باشد.
کد خبر: ۶۵۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 24 September 2018

سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز در جمع مردم اظهار کرد: خوزستان بیرق دار عزاداری و پرچم دار فداکاری و سرزمین آزمون های بزرگ است. امروز اهواز درخشان ترین شهر عالم روی زمین است؛ بیرق ها همچنان در اهتزاز است و قلب های مردمان این سرزمین سرشار از شوق و شور شده و دوباره به میدان آمدند.

سردار سلامی افزود: درود خداوند بر مردمان وفادار این سرزمین امروز شما ۲۴ ستاره درخشان را تا عرش تشییع می کنید تا ۲۴ ستاره دیگر بر سپهر افتخارات شما بدرخشد. هیچ کسی گمان نکند مردمانی که در هشت سال دوران باشکوه دفاع مقدس از غرش بمب ها، موشک ها و انفجار توپ ها نترسیدند و نلرزیدند امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگران شوند.

وی تاکید کرد: این دریای مواج اما با اطمینان، آرام و صلابت جمعیتی که امروز آمده اند تا محاسبات دشمنان را بهم بزنند نشان می دهد که معجزه خون شهدا وحدت، یکپارچگی و دمیدن روح عاشورا در جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می دانیم کانون طراحی این توطئه ها کجاست؛ آنان که مردان و زنان این سرزمین را بی گناه می کشند هیچ حجتی ندارند از آنها سئوال می کنیم به کدامین گناه این افراد بی گناه را به خاک و خون کشیدید؟ آیا این مردمان موحد و خداپرست مگر کفار بودند.

سردار سلامی ادامه داد: این جنایت هولناک پرده تزویر مثلث آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود را برداشت؛ آنها که دم از حمایت از مردمان شریف عرب می زنند که سردسته آنها رژیم سعودی است آیا می دانند تعداد زیادی از شهیدان از همین مردمان بودند؟ خون عرب، لر و فارس در هم آمیخته شد.

وی افزود: به مقامات کشورهای حمایت کننده تروریست ها هشدار می دهیم، نقطه مرکزی و کانون طراحی این توطئه ها مشخص بوده و انتقام سختی از دشمنان می گیریم و این مسئله را تمام جهان دیده اند. صهیونیست ها دیدند که چگونه انتقام گرفتیم آن هنگام که دانشمندان را در خیابان ها ترور کردند؛ آنها می دانند چه کردیم وقتی دشمنان به ما کوچکترین نظری داشتند. وقتی شهید الله دادی را در جولان به شهادت رساندید متوجه انتقام شدید؛ وقتی در پایگاه تیفور جوانان را شهید کردید همه عکس العمل ما را دیدند.

سردار سلامی اظهار کرد: به آمریکایی ها هشدار می دهیم که شما فقط شکست خوردن را یاد گرفتید؛ در مکتب ما آمریکایی ها و اسرائیلی ها فقط شکست را یاد گرفته و حزب الله آنقدر قدرت گرفت که اسرائیل را در مرز بین مرگ و بقا نگه داشته است. دشمنان نقشه صلح و خاورمیانه جدید را سرانجام رسانده یا سوریه را تجزیه و نظام بشار اسد را تجزیه کنند؛ آنها نتوانستند عراق را تجزیه و بر آن سیطره سیاسی پیدا کنند چون هواداران انقلاب آنجا بودند و خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قول می دهیم که واکنش ما به این ماجرا پشیمان کننده، ویران گر و نابودکننده باشد؛ هیچ کسی هرگز نمی تواند بر کودکان این سرزمین بتازد و به تمام کسانی که پشت این ماجرا هستند هشدار می دهیم.

سردار سلامی خطاب به مردم گفت: درود خداوند بر اهواز و خوزستان و جان ما فدای همه شما و خاک کف پای شما را به چشم کشیده و به آن افتخار می کنیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار