مراسم تشییع و خاکسپاری سه تن از شهدای حمله تروریستی اهواز، با حضور پرشکوه مردم در باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 24 September 2018

ساعت 15:30 امروز دوشنبه و با حضور مسئولین استانی و محلی و در میان خیل مردم ولایت مدار باغملک، پیکر شهیدان امید فرجی زنگنه، امید نریمیسا و علی سلمانوندی، سه تن از شهدای حمله تروریستی به رژه 31 شهریور اهواز، از میدان بختیاری تا بیمارستان شهید طباطبایی باغملک تشییع و سپس برای خاکسپاری به روستاهای لالب، پل بریده وگلزار شهدای باغملک فرستاده شد.

پس از مراسم جداگانه ای که در این دو روستا و گلزار شهدای باغملک برگزار شد، پیکر این شهدای گرانقدر در زادگاهشان آرام گرفت.

مردم باغملک در این تشییع باشکوه، ضمن محکومیت حملات تروریستی، با شعار 'می‌کشم می‌کشم آنکه برادرم کشت' پیام خود را به گوش تروریست‌های مزدور رساندند و خواستار برخورد قانونی و محکم مسئولین مربوطه با سایر کسانی که در این جنایت دست داشتند، شدند.

استاندار خوزستان به منظور بزرگداشت شهدای تروریستی و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز، ادارات، مدارس و مراکز دانشگاهی استان خوزستان را امروز دوشنبه تعطیل کرد.

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز صبح شنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس منجر به شهادت 24نفر و مجروح شدن 68 تن دیگر شد.

سرهنگ شهید امید فرجی زنگنه و سربازان شهید علی سلمانوندی و امید نریمیسا، شهدای اهل باغملک بودند که در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به دیدار معبود شتافتند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار