معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت: آنچه بیش از هرچیز در بزرگداشت انقلاب اسلامی و کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد اهمیت دارد بیان دستاوردها است.
کد خبر: ۶۵۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 25 September 2018
عباد الله کامکار در ابتدای جلسه دومین کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگروه های اقتصادی، یکی از مهمترین کارگروه های ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که باید بر فعالیت این کارگروه  تمرکز و توجه بیشتری صورت گیرد.
وی  به مصوبات اولین جلسه ستاد چهلمین کارگروه های اقتصادی 14 گانه پرداخت و به ترکیب اعضای کمیته ها اشاره کرد.
وی اعضای کارگروه اقتصادی را مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، امورمالیاتی، تعاون کار و رفاه ، اتاق اصناف استان، رئیس اتاق تعاون، بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی، سرپرستی شعب بانک های استان و بسیج اصناف عنوان کرد و گفت: متناظر این کمیته ها در شهرستان ها نیز تشکیل می شود.
وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ از فرهنگ و اقتصاد تا پیشرفت های نظامی علمی و دارویی در 40 سال اشاره کرد و افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه تولید، تثبیت و گسترش صنایع اقتصاد محور که در اجماع نهادهای فعال سازندگی، ارگان‌ها و وزارتخانه ها و همراهی بخش های خصوصی به ثمر نشسته مهم ترین محورهای کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی اتقلاب است.

معاون استاندار گفت: پس از گذشت 40 سال می توانیم پیشرفت های اقتصادی را رصد کنیم و به صورت کتابچه و بولتن در اختیار عموم مردم قرار دهیم.

کامکار گفت: در حال حاضر دستاورهای ملموس برای مخاطبان ما مهم و لازم است در حوزه اقتصادی و نسبت به جامعه به گونه ای رفتار کنیم که نشاگر رویکرد و حرکت جدی در مسیر شفاف سازی و تقویت بخش خصوصی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار