امام جمعه موقت اهواز:
وی با بیان اینکه دشمن نمی تواند انقلاب اسلامی را به انحراف بکشاند، افزود: مشکلات و سختی ها در کشور وجود دارد و مردم می بینند، ولی اینها باعث نمی شود دست از انقلاب بکشند.
کد خبر: ۶۵۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 25 September 2018

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده شامگاه دوشنبه در آیین وداع با پیکر مطهر جانباز شهید حسین منجزی از شهدای حمله تروریستی اهواز در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان گتوند با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی اهواز گفت: مردم ایران بصیر و آگاه هستند و دشمنان آرزوی ضربه زدن به نظام را به گور خواهند برد.

به گزارش"تابناک" وی اظهار داشت: دشمنان تصورنکنند با این ترورهای کور، دادن پول به چند نفر و فریب آنها می توانند در اراده فولادین مردم ایران تاثیر بگذارند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی در اهواز اظهار داشت: امروز جمعیت بسیاری در مراسم تشییع شهدا آمدند و این اجتماع باشکوه در کنار این پیکر مطهر شهید منجزی در شهرستان گتوند تجدیدعهدی با رهبر معظم انقلاب است.

وی به ویژگی ها و شخصیت جانباز شهید حسین منجزی اشاره کرد و افزود: این شهید گرانقدر یک روحیه بسیار قوی و شاد داشت و با شهادت مظلومانه اش به همه مردم روحیه داد. امام جمعه موقت اهواز به سعودی ها، صهیونیست ها و آمریکا هشدار داد و گفت: این حرکت کور تروریستی برای آنها پیروزی نیست چراکه خداوند متعال انتقام آن را می گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن نمی تواند انقلاب اسلامی را به انحراف بکشاند، افزود: مشکلات و سختی ها در کشور وجود دارد و مردم می بینند، ولی اینها باعث نمی شود دست از انقلاب بکشند.

آیت الله حسن زاده اظهار داشت: شهرستان گتوند یکی از مناطق پرافتخار در دوران دفاع مقدس است؛ این مردم دست از آرمان های خود بر نمی دارند.وی با تاکید بر اینکه دشمنان نمی توانند در خوزستان تفرقه قومی ایجاد کنند، افزود: خون شهدا وحدت، همدلی و انسجام کشور و تبعیت مردم و مسئولان از مقام معظم رهبری را بیشتر می کند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: انتقام خود را از سعودی ها، صهیونیست ها، آمریکایی ها و مقصران این حمله تروریستی خواهیم گرفت و تا آخرین قطره خون راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

فرماندار گتوند نیز در حاشیه این آیین گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید منجزی فردا(سه شنبه) از روستای بدیل بخش عقیلی گتوند تا بقعه متبرکه امامزاده محمد بن زید(ع) در این شهرستان برگزار و پیکر این شهید والامقام در همین امامزاده به خاک سپرده می شود.

علی خدری غریبوند با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان و محکوم کردن این حمله تروریستی افزود: مردم شهید پرور گتوند با حضور با شکوه خود در مراسم تشییع این شهید گرانقدر بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی نشان خواهند داد همیشه پای آرمان های انقلاب، امام و شهیدان هستند.

آیین وداع با پیکر مطهر جانباز شهید حسین منجزی شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان گتوند برگزار شد.

در این آیین که فرماندار، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر مطهر شهید منجزی از خیابان استقلال تا مصلای امام خمینی(ره) گتوند بردوش مردم شهید پرور تشییع شد.

شهید حسین منجزی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از روستای بدیل از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند روز شنبه 31 شهریورماه در عملیات تروریستی رژه اهواز به شهادت رسید.شهید گرانقدر منجزی در دوران دفاع مقدس از ناحیه دست و پا جانباز شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار