یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت : سرنوشت امنیت و توسعه به همدیگر گره خورده است لذا لازم است دولتمردان به فکر توسعه استان زر خیز و ولایت مدار خوزستان باشند.
کد خبر: ۶۵۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 26 September 2018

سیدقاسم جاسمی اظهار داشت: مسئولان نظام، دولت و مقامات به فکر معیشت، اقتصاد و منزلت مردم باشند.

وی گفت: مسئولان و مقامات همه عزمشان جزم است تا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را که برگرفته از خواست مردم و توده های مستعضف است حمایت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حادثه تروریستی اهواز را ناشی از حمایت کشورهای منطقه مثل عربستان، اسرائیل و امریکا از دشمنان ایران دانست و تصریح کرد: براساس فرموده امام خمینی (ره) ' هر چه بکشید ما را، ملت ما بیدارتر خواهد شد' برای همین من معتقدم هر چقدر ما درمسیر حق، شهید و جانباز بدهیم مطمئن باشید وحدت، انسجام و هماهنگی میان مردم و مسئولان بیشتر خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم مسولان محلی خوزستان تلاش بیشتری برای پیشگیری از این اتفاقات داشته باشند چراکه دشمنان ما دشمنان قسم خورده ای هستند که با برنامه می خواهند که تشتت و تفرقه بین مذاهب و قومیت ها به ویژه در استان های مرزی مانند خوزستان که مرز مشترک با عراق دارد ایجاد کنند.

پیکر پاک و مطهر شهدای این حمله تروریستی روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشگری از جمله 2 نماینده رهبر معظم انقلاب وزیران دفاع، اطلاعات و بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس بنیاد شهید، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرمانده نیروی زمینی ارتش و تعداد دیگری از مسئولان نظام در اهواز تشییع شدند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار