عضو شورای شهر اهواز با اشاره به حمله تروریستی:
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به حمله تروریستی روز شنبه گفت: شرایط ما در استان خوزستان به گونه ای است که نیاز داریم توجه و برنامه ریزی دقیقتری انجام شود. تفکری که موجب شستشوی مغزی این افراد می شود و فکر می‌کنند که در حال جهاد هستند بسیار خطرناک است.
کد خبر: ۶۶۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 27 September 2018

محمدجعفر فلسفی در نطق پیش از دستور خود در چهل و نهمین جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: واقعه تروریستی اهواز دل همه را به درد آورد. دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با این کار می خواستند اتحاد و امنیت مردم ایران را به چالش بکشانند و این در حالی است که بر اساس آیه شریفه «مکروا و مکرالله» خداوند مکر آنها را به خودشان بازگرداند و ما شاهد اوج اتحاد و همدلی مردم در جامعه بودیم.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: حضور باشکوه و حماسی مردم در مراسم تشییع شهدا نشان داد که توطئه های دشمنان نظام نقش بر آب است و از این بابت خداوند را شاکریم و از مردم غیور و ولایتمدار نیز قدردانی می کنیم که همیشه زمان شناس هستند و می دانند که در مقاطع حساس باید چه گونه عمل کنند.

وی افزود: مسئولین ما باید با توجه به شرایط کنونی کشور احساس مسئولیت بیشتری کنند. مطمئناً طبق فرمایش مقام معظم رهبری این اقدام دشمنان نظام بی پاسخ نخواهد بود و گوشمالی سختی به دشمنان داده خواهد شد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: شرایط ما در استان خوزستان به گونه ای است که نیاز داریم توجه و برنامه ریزی دقیقتری انجام شود. تفکری که موجب شستشوی مغزی این افراد می شود و فکر می‌کنند که در حال جهاد هستند بسیار خطرناک است.

فلسفی بیان کرد: بمباران تبلیغاتی آنها از یک سو و وجود برخی ضعف ها از سوی دیگر موجب شده که دشمن بتواند سوءاستفاده کند. ما وظیفه داریم نگاه ویژه به خوزستان داشته باشیم.

وی عنوان کرد: شرایطی که پیش آمد تکلیفی بر دوش همه ما قرار داد و آن ضرورت اتحاد هرچه بیشتر و همدلی است.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: در این شرایط اجازه نداریم حرکتی انجام دهیم که کوچکترین خدشه ای بر این وحدت وارد سازد. شهرداری اهواز به عنوان یک سیستم خدماتی و خدمات رسان در نوک این پیکان است و ما باید در شورا و در مجموعه مدیران شهرداری شاهد اوج اتحاد و همدلی باشیم.

فلسفی ادامه داد: کوچکترین کم‌کاری می‌تواند مشکلات ما را تشدید کند بنابراین بیشترین تکلیف بر عهده ما قرار دارد که برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و با انگیزه ای مضاعف از این مقطع حساس عبور کنیم.

وی بیان کرد: هنر ما این است که تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و شرایط را به گونه ای تغییر دهیم که حرکت های پخته و سنجیده ای انجام شود که مردم تصور غلطی نسبت به ما پیدا نکنند و یقین داشته باشند که هدف ما خدمت رسانی به آنها است.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به انعقاد توافق‌نامه‌ای بین شهرداری و صندوق ذخیره بسیجیان تصریح کرد: یکی از اقدامات تحسین برانگیز و ستودنی توافق‌نامه بین شهرداری و صندوق ذخیره بسیجیان در حوزه احداث مجتمع های فرهنگی، رفاهی، تفریحی و تجاری است که با تلاش بسیار خوب به ثمر رسید و در شورای شهر مصوب شد.

وی در خصوص وضعیت زیرگذر خلیج فارس نیز اظهار کرد: یکی از مسائلی که مردم نسبت به آن اعتراض داشتند وضعیت سدمعبر در زیرگذر خلیج فارس بود که بالاخره شهردار و اجراییات شهرداری با همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی توانستند این معضل را برطرف کنند.

فلسفی گفت: در سال دوم فعالیت شورا باید اتفاقات خوبی رقم بخورد و ما از تجربه هایی که داشتیم نهایت استفاده را کنیم.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: در سال اول شورا با چالش بسیار بزرگی مواجه بودیم و آن کم توجهی به مناطق کم برخوردار بود که شهرداری و شورا عزم خود را جزم کردند و به این مناطق پرداختند. در حال حاضر شرایط به گونه ای است که برخی نقاط دیگر نیز خواهان رسیدگی شده اند.

فلسفی افزود: باید توجه کنیم در کنار کاری که برای برخی مناطق انجام می دهیم به سایر مناطق شهر از جمله نقاط مرکزی نیز توجه و تمرکز داشته باشیم.

وی یکی از دلایل وجود چاله های فراوان در شهر، حفاری هایی که انجام شده را دانست و گفت: اگر دستگاهی که حفاری را انجام داده شرکت آب و فاضلاب است باید پاسخگو باشد. متاسفانه ترمیم ها با کیفیت بسیار پایین انجام شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار