عضو مجلس خبرگان:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز پاسخ ایران به عوامل این جنایت ضد بشری را سخت و کوبنده توصیف کرد و گفت‌:بزودی شاهد انتقام سخت و کوبنده به عوامل تروریستی خواهیم بود.
کد خبر: ۶۶۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 28 September 2018

آیت الله محسن حیدری در مراسم رژه نیروهای مسلح در آبادان، ضمن گرامیداشت 5 مهر سالروز دفاع مقدس و شکست حصر آبادان، یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای حادثه تروریستی در رژه شهراهواز را گرامی داشت.

به گزارش"تابناک" وی اظهار کرد: جنگ تحمیلی دارای دو چهره است؛ یک چهره تاریک ویک چهره تابناک؛ چهره تاریک نمایانگر خشونت‌ها، تجاوزها، ظلم‌ها، غارت‌ها، قتل‌ها، خسارت‌ها و تخریب‌های که توسط صدامیان انجام شد واما این جنگ چهره دیگری به نام دفاع مقدس دارد که نماینگر حماسه‌ها، رشادت‌ها، معنویت‌ها، الفت‌ها، اتحاد، وحدت و همدلی نیروهای نظامی و مردمی بود که سبب شکست مفتضحانه دشمن شد لذا باید دفاع مقدس را برای همیشه گرامی بداریم.

وی با اینکه عزت و کرامت ما در گرو تکریم دفاع مقدس است، عنوان کرد: یکی از تابلوهای زیبا و به یاد مانده حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، عملیات ثامن الائمه است که به دنبال طرد جریان لیبرال وابسته به غرب یعنی بنی صدر و منافقین انجام و با وحدت نیروهای مردم و نظامی و پیروزمندی در راستای اجرای منویات امام(ره) در عملیات ثامن الائمه بود .

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حادثه تروریستی اخیر اهواز، گفت: در ۳۱ شهریور ماه تعدادی مزدور رذل، پست و وابسته به جریان رسوای داعش در جهان که مورد حمایت استکبار جهانی، صهیونیسم بی الملل، عربستان مزدور و به تعبیر ترامپ «گاو شیرده» و با همراهی کشور پشه‌گونه‌ای به مانند امارات حمایت می‌شدند، آن جنایت را آفریدند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه تروریستی جمعی از کودکان، زنان و مردان و به ویژه نظامیان ما مجروح و شهید شدند که البته برای آنان این افتخار بزرگی است؛ خوشبختانه نیروهای نظامی و امنیتی توانستند پس از بروز این حادثه این گروه مزدور را به درک واصل کنند.

آیت الله حیدری بیان کرد: پس از این حادثه مقام معظم رهبری و فرماندهان نظامی وامنیتی وعده انتقام خون شهدای این حادثه را دادند که امیدواریم به فضل الهی هر چه سریعتر عملی شود و دنیا بار دیگر شاهد اقتدار بی نظیر نظام جمهوری اسلامی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار