فرماندار ماهشهر:
فرماندار بندرماهشهر با تکذیب شایعه جذب افراد غیربومی در پتروشیمی غدیر گفت: جذب نیروی انسانی در مجتمع های پتروشیمی ماهیانه به طور کاملا دقیق بررسی می شود تا از جذب افراد غیربومی به صورت غیرقانونی ، بدون ضوابط و بر اساس روابط ممانعت شود.
کد خبر: ۶۶۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 28 September 2018

محسن بیرانوند اظهار داشت: موضوع جذب تعدادی افراد غربومی از سوی شرکت پتروشیمی غدیر که توسط عده ای در فضای مجازی در حال انتشار است صحت نداشته و این شرکت اخیرا هیچ استخدام غیربومی نداشته است و مجوزی نیز برای جذب نیروی انسانی برای آن صادر نشده است.

وی با اشاره به انتشار این مطلب کذب در فضای مجازی و فراخوان تجمع اعتراض آمیز در این رابطه بر بررسی و پیگیری جدی هر گونه استخدام غیربومی در این واحد پتروشیمی تاکید کرد و گفت: دائما از طریق مستندات سازمان تامین اجتماعی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال رصد نحوه استخدامی ها توسط مجتمع های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی هستیم تا اقدامی برای جذب افراد غیربومی در این واحدها صورت نگیرد.

بیرانوند ادامه داد: در صورتی که هر یک از شهروندان مستنداتی مبنی بر استخدام افراد غیربومی در دست دارند، در اختیار فرمانداری قرار دهند تا در اسرع وقت از اجرایی شدن این موضوع ممانعت شود، نه تنها اطلاعات نیروی انسانی و نحوه استخدامی پتروشیمی غدیر، بلکه اطلاعات کلیه مجتمع های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را از طریق سازمان تامین اجتماعی به صورت ماهیانه رصد می شود تا استخدام حتی یک نفر غیربومی را بدون رعایت قانون و ضوابط و بر اساس روابط کنترل کنیم.

فرماندار بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: جوانان بومی این منطقه با توجه به تحمل شرایط دشوار آب و هوایی و کمبود امکانات قطعا حق مطالبه استخدام در صنایع پتروشیمی و اعتراض به استخدام افراد غیربومی را دارند، اما اینکه با استناد به اطلاعیه کذب در فضای مجازی اقدام به تجمع اعتراضی کنند روش صحیحی نیست.

وی در خاتمه گفت:در صورتی که جذب افراد غیربومی در مجتمع های صنایع پتروشیمی رخ دهد قطعا با جدیت پیگیری می شود تا حق جوانان بیکار این منطقه ضایع نشود.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار