نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: از مواضع شجاعانه و ولایتمدارانه برادران که به جهت دفاع از مکتب اهل بیت و ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی داشتند، قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 28 September 2018

آیت‌الله موسوی جزایری در مراسم تجلیل از مقام رفیع شهدای حادثه تروریستی اهواز در ناحیه بسیج امام علی (ع) خطاب به عشایر و طوایف مختلف استان اظهارکرد: حضور با بیرق‌های عشایر، طوایف و مواضع غیرتمندانه شما در روز تشییع پیکرهای مطهر شهدا موجب سرافرازی خوزستان شد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: حضور عشایر و طوایف ثابت کرد که خوزستان دیار عاشقان ولایت و ایثار است و همه در کنار یکدیگر عرب و فارس همگی در یک صف ایستاده و مقاوم هستیم و چنین اتفاقاتی باعث تزلزل و ضعف این یکپارچگی نخواهد شد.

وی گفت: بنده این مواضع شجاعانه را خدمت مقام معظم رهبری ابلاغ خواهم کرد همانگونه که ایشان همیشه مردم این استان را مورد تفقد قرار می دهد و امر می‌کنند که سلام ایشان را به شما برسانیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم استقامت خود را ثابت کردند، عنوان کرد: با استمرار و استقامت خود به دشمنان ثابت خواهید کرد که تروریست‌ها و سردمداران آنها و کسانی که آنها را پشتیبانی مالی می‌کنند یعنی همان حکومت‌هایی که در همسایگی ما هستند، نمی توانند حتی یک وجب از این خاک را بگیرند و ما آنها را به هلاکت خواهیم رساند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار