سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تصویب تعداد دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم خبر داد و گفت: امتحان بین ۱۰ تا ۱۱ درس بر حسب رشته‌های مختلف دوره نظری به صورت نهایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 29 September 2018

به گزارش تابناک : عبدالرسول عمادی درباره تعداد دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم اظهار کرد: امسال ساختار نظام آموزشی کامل شد و در سال آخر اجرای این نظام آموزشی و تکمیل ساختار ۳-۳-۶ ، پیش دانشگاهی حذف و پایه دوازدهم مستقر شد و به این ترتیب دوره تحصیلات ۱۲ ساله شد.

وی افزود: تعداد دروسی که قرار است امتحان آنها به صورت نهایی در پایان سال دوازدهم برگزار شود باید به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش می‌رسید. اخیرا جلسه تشکیل و تعداد دروس امتحان نهایی برای شاخه‌ها و رشته‌های نظری این پایه به تصویب رسید و قطعی شد.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که بر این اساس امتحان بین ۱۰ تا ۱۱ درس در رشته‌های مختلف نظری به صورت نهایی برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام طرح کاهش ساعات آموزشی پایه دوازدهم از ۳۶ به ۲۴ ساعت و اینکه آیا هنوز بررسی این طرح در دستورکار است یا خیر؟اظهار گفت: این برنامه منتفی شده است و کاهش ساعات برنامه درسی در پایه دوازدهم دیگر در دستورکار نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار