معرفی نفرات برتر مسابقات ووشو بانوان استان یزد
زینب معشوری نایب رییس بانوان هیئت ووشو استان یزد گفت: ٩٨ بانوی ووشوکار از شهرستان‌های یزد، ابرکوه و بهاباد در بخش‌های ساندا و تالو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی سالن شهید صدوقی (ره) اداره کل ورزش و جوانان برای حضور در تیم منتخب استان یزد با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۶۶۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 29 September 2018

 معشوری افزود: سطح این دوره از مسابقات نسبت به ادوار گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت و حضور بازیکنانی که پارسال موفق شده بودند در مسابقات کشور مدال کسب کنند، به کیفیت مسابقات کمک ویژه‌ای کرد.

وی ادامه داد: این بازی‌ها به منظور تشکیل تیم منتخب استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و همچنین شناسایی استعداد‌های برتر استان انجام شد و بزودی نفرات برتر در اردوی آماده سازی تیم استان حضور خواهند یافت.

گفتنی است الهام نیکخواه مسئول برگزاری مسابقات، مهدیه دهقان، محبوبه شفیعی، سهیلا کهدویی، مریم لتیری کادر برگزاری مسابقات و زینب معشوری، بی بی سکینه کل العماد، الهه محمدعلیان، زهرا حوری زاده، مطهره نیک افروز، الهام نیک خواه، اکرم افضلی، فاطمه انتظاری، سحر عطارها، سپیده عطار‌ها و سمیه نادرپور کادر داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار