مدیرعامل برق منطقه ای استان :
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه در استان ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد، عنوان کرد: شبکه های برق موجود در استان نیاز به بهینه سازی و نگهداری دارند و باید هزینه های آن تأمین شود و متناسب با نیاز توسعه استان، صنعت برق به عنوان مهمترین زیرساخت، باید در زمان لازم توسعه و اصلاح شود.
کد خبر: ۶۶۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 30 September 2018

محمد دشت بزرگ امروز 8مهرماه در نشست مشترک مدیران برق اهواز و برق منطقه ای خوزستان با تأکید بر اینکه رضایتمندی شهروندان در اولویت شرکت های برق استان است، اظهار کرد: عملکرد شرکت ها با ارائه خدمات قابل قبول و در حد استانداردها بوده و برنامه ما در جهت ارتقاء آن بر مبنای شاخص های ارائه خدمت از نظر کیفی است.

به گزارش"تابناک" وی با بیان اینکه باید نگاه ویژه ای به صنعت برق خوزستان به عنوان پرمصرف ترین استان کشور در مصرف برق شود، گفت: در صورت بروز مشکل در برق، تمام فعالیت های استان به چالش کشیده می شود که به منظور تامین ظرفیت های مورد نیاز جهت ایجاد زیرساخت های لازم، باید شورای تأمین استان و شورای شهر اهواز همکاری ویژه ای با شرکت های برق در جهت رفع موانع موجود از جمله تأمین زمین مورد نیاز ایستگاه های برق داشته باشند.

وی یکی از موانع سرعت بخشیدن به اجرای برنامه ها را قیمت تمام شده پروژه ها عنوان کرد و گفت: با دستگاه های مربوطه در جهت ارائه هرچه سریعتر راهکار مناسب برای تعیین نرخ این پروژه ها رایزنی هایی صورت گرفته تا از تأخیر در اجرای آنها جلوگیری کرده و خدمات برق مورد نیاز شهروندان به خوبی تامین شود.

دشت بزرگ تصریح کرد: با پشتیبانی مالی و نقدینگی از سوی شرکت توانیر، دو شرکت برق منطقه ای استان و توزیع برق اهواز نشان دادند که ظرفیت لازم برای انجام کارها و همچنین عزم و اراده برای اجرای پروژه ها را دارند و فقط باید پشتیبانی مناسب در راستای بهره وری مدنظر دو شرکت ارائه شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه در استان ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد، عنوان کرد: شبکه های برق موجود در استان نیاز به بهینه سازی و نگهداری دارند و باید هزینه های آن تأمین شود و متناسب با نیاز توسعه استان، صنعت برق به عنوان مهمترین زیرساخت، باید در زمان لازم توسعه و اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در جهت توسعه شبکه برق استان پیش بینی شده است، تصریح کرد: با قرار گرفتن در فصل پاییز و پیش رو داشتن فصل زمستان، تغییر اقلیم و شرایط آب و هوایی و همچنین تبعات خشکسالی تابستان گذشته، سختی کار مجموعه شرکت های برق افزایش یافته و باید پایداری، راندمان شبکه و علاوه بر آن، آمادگی و ایزولاسیون همکاران افزایش پیدا کند.

دشت بزرگ، به پایداری و مقاوم سازی شبکه برق در مقابل گرد و غبار اشاره کرد و افزود: با توجه به داشتن فرصت لازم، باید پروژه های مختلف برق رسانی و پایدارسازی در اولویت قرار گرفته و هرچه سریعتر عملیات مقاوم سازی و پیشگیرانه به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه دغدغه ما تأمین برق مشترکین، امنیت و پایداری شبکه است، خاطرنشان کرد: باید هماهنگی لازم میان برق اهواز و برق منطقه ای خوزستان در اجرای برنامه ها وجود داشته و از تمام ظرفیت ها از جمله شرکت توانیر و وزارت نیرو در جهت تهیه ابزارآلات و تجهیزات مربوطه برای کاهش خاموشی ها و افزایش خدمت رسانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای و توزیع برق اهواز بر تأمین زمین مناسب برای احداث ایستگاه های برق در اهواز تأکید دارند، اظهار کرد: اهواز به عنوان یک کلانشهر با مصرف بار بالا به ویژه در نقاط مرکزی و پرتراکم شهر، با مشکل تامین برق مواجه بوده و تأسیسات موجود جوابگوی آن نیست. این امر نیازمند اتخاذ تصمیمات جدید از سوی مسئولین و متولیان شهر است.

همچنین حسن کریمی دراین نشست بیان کرد:در سال آبی گذشته شاهد کاهش چشمگیر حجم ذخیره آب پشت سدها بودیم و هم اکنون هیچگونه تضمینی برای تامین ذخیره آب پشت سدها در فصل پاییز و زمستان وجود نداشته که این مهم بر اهمیت تامین برق می افزاید.

وی تامین برق در پنج منطقه پر بار در سطح کلانشهر اهواز را ضروری دانست و گفت: در تابستان گذشته در تامین برق شهروندان در ایستگاه های شیبان، گلدشت، پردیس، ملت و آتش نشانی با مشکل روبه رو بودیم که برای سال آینده زیرساخت لازم برای تامین برق این مناطق انجام می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار