معاون استاندار خوزستان:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان آماده استقبال از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: کارگروه های برگزاری این آیین در خوزستان تشکیل شده اند.
کد خبر: ۶۶۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 02 October 2018

علی‌حسین حسین‌زاده در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای برنامه‌ریزی‌های لازم جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 14 کارگروه تشکیل شده است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: امروز سومین جلسه در خصوص برگزاری برنامه‌های لازم برای بزرگداشت انقلاب اسلامی برگزار شد. در این جلسه احکام روسای هر کارگروه به آن‌ها ابلاغ شد، احکام نیز توسط آیت‌الله جزایری و استاندار امضا شده و به اعضا تحویل داده شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: امیدواریم امسال کارهای اجرایی هر کارگروه برای چهلمین سالگرد انقلاب با نگرشی نو و شیوه‌های جدید اجرا شود.

همچنین حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، رییس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در این جلسه با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از کارگروه‌ها می‌خواهیم فعالیت‌های خود را به صورت صوتی، تصویری و مکتوب، مستندسازی کنند تا فعالیت‌های انجام شده در کارگروه به اطلاع مسئولان استانی یا کشوری برسد.

وی افزود: در این جلسه سیاست‌ها و ابلاغ برنامه‌ریزی‌ها و نوآوری‌ها به کارگروه‌ها ابلاغ شد. امیدواریم با برنامه محور بودن کارگروه‌ها بتوانیم امسال برنامه‌های بهتری در استان داشته باشیم. از کارگروه‌ها می‌خواهیم فعالیت‌های خود را صورت جلسه کرده و برای دبیرخانه ارسال کنند تا هم ما از فعالیت‌های کارگروه‌ها مطلع باشیم و هم از اعضای فعال طی مراسمی، پایان بهمن ماه تجلیل شود.

رییس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: روسای کارگروه‌ها باید مصاحبه‌های تلویزیونی، مطبوعاتی و رسانه‌ای و برنامه‌های خبری را در دستور کار خود قرار دهند و درباره عملکرد کارگروه خود در استان مصاحبه داشته باشند.

سپهر افزود: انتظار داریم همه کارگروه‌ها برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه‌های خاصی را در دستور کار قرار دهند تا برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد یک فوق برنامه در استان باشیم.

به گزارش ایسنا، برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 14 کارگروه شامل کارگروه بهداشت، درمان و سلامت، کارگروه ایثار و شهادت، کارگروه‌ دانش‌آموزی و فرهنگیان، کارگروه تقریب ادیان، اقوام و عشایر، کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه تشکل‌های مردم نهاد، کارگروه حوزه و روحانیت، کارگروه دفاعی و بسیج مردمی، کارگروه زنان، کارگروه ورزش و جوانان، کارگروه اقتصادی، کارگروه فرهنگی و هنری و کارگروه علم و فناوری برای برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است که در جلسه هماهنگی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، احکام روسای این کارگرو‌ها به آن‌ها ابلاغ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار