تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در روزی که همه حریفان به مصاف یکدیگر می‌روند باید در دیداری خانگی برابر تیم قعرنشین اهورا بهبهان صف‌آرایی کند.
کد خبر: ۶۶۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 04 October 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در دیداری خانگی روز پنجشنبه به مصاف اهورا بهبهان می‌رود که این دیدار از ساعت 18 در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

گیتی‌پسند در 11 دیدار گذشته خود 8 پیروزی یک تساوی و 2 باخت رقم زده و با 25 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است، گیتی‌پسند در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با سرمربیگری رضا لک توانسته نتایج به نسبت خوبی را به دست آورد اما این تیم در دیدار گذشته خود برابر شهروند ساری با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.

شکست گیتی‌پسند در برابر شهروند ساری در حالی رقم خورد که این تیم به نوعی حریف مستقیم گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال به شمار می‌آمد که شهروند ساری با این پیروزی 22 امتیازی شد و پشت سر گیتی‌پسند صدرنشین قرار گرفت، البته 2 تیم مس سونگون و حفاری اهواز یک دیدار کمتر از 2 تیم صدرنشین دارند که پیروزی هر یک از این تیم‌ها می‌تواند تغییراتی را در جدول رده‌بندی ایجاد کند.

گیتی‌پسند در دیدار برابر شهروند ساری بازی به نسبت خوبی را به نمایش گذاشت اما انتظارات از این تیم فراتر از شکست برابر شهروند ساری است و هواداران اصفهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انتظار قهرمانی مقتدرانه از این تیم دارند به دلیل اینک گیتی‌پسند در این فصل نیز همانند فصول گذشته هزینه بسیاری کرده است و برترین دروازه‌بان و برترین مهاجمان را در اختیار دارد.

البته گیتی‌پسند در خط حمله عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و در 11 دیدار گذشته خود 45 گل به ثمر رسانده تا آن‌ها بهترین خط حمله لیگ باشند، اما آن‌ها در 11 دیدار گذشته خود میانگین 2 گل در هر بازی دریافت کرده‌اند که از این حیث سومین خط دفاع لیگ را به نام خود کرده‌اند و به نظر می‌آید لک باید بیش از پیش روی عملکرد خط دفاعی خود تمرکز کند.

به نظر می‌آید شاگردان لک در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کار چندان سختی نداشته باشند و این تیم بتواند به راحتی برابر تیم قعر نشین اهورا بهبهان به پیروزی برسد تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده و امیدوار به لغزش دیگر تیم‌ها باشد که نکته قابل توجه این است که 4 تیم بالا نشین با یکدیگر بازی دارند و این می‌تواند به نفع گیتی‌پسند باشد.

در آن سوی میدان تیم قعرنشین اهورا بهبهان قرار دارد، تیمی که در اغلب موارد برخلاف گیتی‌پسند بدترین عملکرد را از خود به جای گذاشته، تیم اهورا در 11 هفته گذشته حدود 5 گل در هر بازی دریافت کرده و خط دفاع این تیم در 11 هفته گذشته در مجموع 54 گل دریافت کرده است.

در خط حمله نیز این تیم عملکرد چندان خوبی نداشته و در 11 هفته گذشته 30 گل به حریفان زده تا با تفاضل منفی 24 بدترین عملکرد را به خود اختصاص دهد، تیم بهبهانی در این فصل تنها در 2 دیدار به تساوی رسیده و 9 بازی دیگر را شکست خورده و با 2 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

البته این تیم هفته گذشته شهرداری ساوه حریف مستقیم خود در قعر جدول به تساوی رسیده و به نوعی با روحیه و جنگندگی بسیار بالا برای کسب امتیاز به اصفهان می‌آید تا بتواند حداقل در نیم فصل دوم نتایج بد خود را جبران کرده و از قعر جدول رده بندی جدا شود.

برنامه لیگ برتر فوتسال در هفته دوازدهم

پنجشنبه 12 مهر

ساعت 18:00

آذرخش بندرعباس- پارسیان شهر قدس-فجر

سوهان محمد سیما قم- مقاومت البرز

فرش آرا مشهد- مس سونگون ورزقان

شهرداری ساوه- شرکت ملی حفاری ایران

سن ایچ ساوه- لبنیات ارژن شیراز

گیتی پسند اصفهان- اهورا بهبهان

مقاومت قرچک- شهروند ساری

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار