سردار حسن شاهوارپور:
سردار شاهوار پور تصریح کرد: این ملت امسال هم با افتخار تولد انقلاب را جشن می گیرند و تحریم های اقتصادی و اقدامات تروریستی هرگز ما را نمی ترساند.
کد خبر: ۶۶۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 04 October 2018

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان پیش از ظهر امروز در رزمایش ۳۰ هزار نفری بسیجیان استان در ورزشگاه فولاد خوزستان با درود به روان پاک شهدا و امام راحل به خصوص شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: درود خدا به همه بسیجیان، عشایر غیور بختیاری، عرب و به ویژه عشایری که امروز در این جمع حضور دارند؛ درود خدا بر پزشکان، دانشجویان، طلاب، ورزشکاران و همه کسانی که از محلات مختلف خوزستان در این جمع ۳۰ هزار نفری شرف حضور دارند

به گزارش"تابناک" وی افزود: به همه شما خوشامد و خیرمقدم عرض می کنم؛ همه کسانی که برای تبعیت از ولی فقیه مقام معظم رهبری از فرسنگ ها به اینجا آمدند، تشکر و قدردانی می کنم. این حضور پیام به آمریکای جنایتکار و تروریست ها دارد که بدانند ملت همیشه در صحنه است و با همه شهیدانی که در دفاع مقدس و انقلاب به شهادت رسیدند همراهی می کنند

سردار شاهوار پور تصریح کرد: این ملت امسال هم با افتخار تولد انقلاب را جشن می گیرند و تحریم های اقتصادی و اقدامات تروریستی هرگز ما را نمی ترساند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین میراحمد رضا حاجتی اظهار کرد: امروز از خوزستان قهرمان همزمان با سراسر کشور پیام برای تروریست ها ارسال می شود. امروز بسیجیان قهرمان یک پیام بسیار مهم برای دشمنان حسین و اولادش دارند؛ این پیام در این زمان و مکان ارسال می شود و آن هم بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

وی افزود: این پیام در واقع تلاش مضاعف برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از ولایت فقیه و همچنین اهتزار پرچم رسول الله است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی خطاب به حاضران گفت: هرجایی هستید این جملات را با هم به صورت همزمان با مشت های گره کرده فریاد بزنید؛ پیامی برای بیعت با امام حسین، راه ایشان و بیعت با مجاهدت، شهادت طلبی و ایستادگی مقابل مستکبران و بیعت با مظلومان صادر کنید.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: هرجا هستید با جان فریاد بزنید «یا حسین» و امروز این صدا و ندای حسین است که در ماه محرم به گوش می رسد. امروز نگاهی را تکرار می کنیم که امام حسین (ع) در زمان جاری کرد؛ ندای حسین را دوباره تکرار و همه فریاد می زنیم همان ندای حسین را در مقابل یزید و به یزیدیان زمان می گوییم «هیهات من الذله»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار