مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در این بازی موقعیت های ما از استقلال خوزستان بیشتر بود و خدا را شکر در پایان نیز حق به حق دار رسید.
کد خبر: ۶۶۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 04 October 2018

کاظم فرحانی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان در جام حذفی فوتبال، اظهارکرد: به فوتبال خوزستان و ایران تبریک می گویم؛ یک بازی کاملا هجومی را از سوی دو تیم دیدیم. موقعیت های ما از حریف بیشتر بود و خدا را شکر در پایان بازی حق به حق دار رسید.

وی بیان کرد: دومین بازی است که از حریف عقب می افتیم ولی بعد جبران می کنیم. رفته رفته هماهنگی بازیکنان مان بیشتر می شود. ما برگشت خوبی به بازی داشتیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به این سوال که به نظر می رسید پنالتی اول که به سود نفت اعلام شد، صحیح نبود، گفت: ما امسال به اندازه کافی از داوری متضرر شده ایم و پنالتی هایی که امروز برای ما گرفته شد حق ما و درست هم بودند.

وی در پایان عنوان کرد: این برد در لیگ نیز به ما کمک می کند. سرجیو زحمت می کشد و توان می گذارد و از مربیانی است که می تواند به فوتبال خوزستان و ایران کمک کند. نتایج ما آن طور که باید باشد، نبوده است ولی این برد به دو چندان شدن روحیه بازیکنان در ادامه راه کمک می کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: جام حذفی ، نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار