در 2 بخش تالو و ساندا صورت گرفت
تيم‌هاي برتر نخستين دوره مسابقات باشگاهي ليگ ووشو بانوان در دو بخش تالو و ساندا معرفي و در خانه ووشو قم تجليل شدند.
کد خبر: ۶۶۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 05 October 2018

به گزارش تابناک قم، هیات ووشو استان قم بعد از تغییر و تحولات اسفند ماه که منجر به انتخاب جواد محمدزاده رئیس سابق و موفق هیات‌ ورزش‌های رزمی به عنوان رئیس جدید این هیات ورزشی شد، با اجرای برنامه‌های متنوع در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

این هیات ورزشی که سبک‌های متعددی زیر مجموعه خود دارد و در دو بخش تالو و ساندای آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی فعال است، در نخستین سال دوره چهار ساله خود نخستین دوره مسابقات لیگ ووشو بانوان باشگاه‌های قم را برنامه‌ریزی و برگزار کرد.

میزبانی مسابقات لیگ ووشو بانوان قم را خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم بر عهده داشت و بعد از چندین هفته رقابت، دیدارهای هفته پایانی بین ۱۱۰ بانوی ووشوکار در دو بخش تالو و ساندا برگزار شد تا تیم‌های برتر این فصل معرفی و تجلیل شوند.

شرکت کنندگان در این لیگ برای کسب عناوین برتر در چهار رده‌ سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام در بخش ساندا، تیم بانوان اسطوره روی سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم فریاد در مکان دوم ایستاد و تیم امید به مقام سوم بسنده کرد.

عنوان قهرمانی مسابقات بخش تالو یا اجرای فرم نخستین دوره مسابقات لیگ ووشو بانوان باشگاه‌های قم در سال 1397 نیز به تیم ماه و ستاره اختصاص یافت، در شرایطی که باشگاه مریم سکوی نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و مقام سوم به باشگاه ولی‌عصر تعلق گرفت و در پایان به تیم‌های برتر کاپ، مدال و احکام قهرمانی اهدا شد.

مسابقات ووشو انتخابی برای شناخت ترکیب تیم نوجوانان اعزامی قم به المپیاد استعدادیابی نخبگان کشور روز جمعه بیستم مهر ماه به میزبانی خانه ووشو برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار