امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با تصریح به اینکه دشمن برنامه جدید طراحی کرده که بخشی از پازل آن در خارج و بخشی از آن به دست خائنان داخلی است، بر حفظ هشیاری تاکید کرد و گفت: در این میان آنچه قلب انسان را به درد می آورد موضوعی مثل FATF است. FATF یک نهاد مشورتی است که ۳۵ کشور عضو آن هستند و طی آن مجموعه عملیاتی مصوب شد که خاص ایران است، که ۳۸ مورد آن انجام و ۴ مورد دیگر باقی مانده است. اگر ایران این قرار داد را امضا کند باید تمام اطلاعات ریالی خود را به آمریکایی ها و اسرائیلی ها بدهد.
کد خبر: ۶۶۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 05 October 2018

حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور بسیجیان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: رهبری در این سخنرانی، آدرس خائنان را به خوبی می دهند. ایشان می فرمایند که نگاه کنید امروز چه کسانی قصد رفتن به آغوش دشمن را دارند.

به گزارش"تابناک" وی ادامه داد: آیت الله خامنه ای در این سخنرانی به همه اعلام کردند که به دشمن باید پیام اقتدار بدهید نه پیام ضعف. آن چیزی که دیروز در اهواز مجروح اتفاق افتاد و در یک جمعی، ۳۰ هزار بسیجی دوباره برای بیعت با رهبری جمع می شوند، نشانه اقتدار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به پایان یافتن قدرت سخت آمریکا عنوان کرد: امروز بیش از ۳۰۰ پایگاه نظامی بزرگ و کوچک آمریکا در سراسر جهان از کارایی افتاده اند. آمریکایی ها، داعش را به وجود آوردند و این داعش در یک قلم ۱۸۰ هزار کیلومتر مربع یعنی ۶ برابر مساحت کشور بلژیک را اشغال کرد ولی اکنون موشک ها سپاه در چند مایلی پایگاه های نظامی آمریکا، مقرهای داعش مورد حمایت آمریکا را هدف قرار می دهند و آمریکایی ها مجبور می شوند اعتراف کنند که موشک های ایرانی در نزدیکی پایگاه های ما فرود آمدند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اعتراف یک موسسه مطالعاتی اسرائیلی بیان کرد: این موسسه اعلام کرد باید بپذیریم که ایران آمریکا و اروپا را در خاک سوریه شکست داد و برنده این این کارزار ایران است. ایرانی ها همان هایی هستند که درس ایستادگی و شهادت را از حسین علیه السلام آموختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی عنوان کرد: یک خبر به شما می دهم که کمتر آن را شنیده اید و آنهایی که در فضای مجازی ماموریت هایی دارند سعی می کنند آن را به گوش شما نرسانند؛ امروز شهرک‌های بزرگ صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خالی از سکنه شده اند. آنها از ترس حزب‌الله به حیفا مهاجرت کرده اند و همین حیفا در تیررس موشک های حزب‌الله است.

وی گفت: اما سربازان نظامی و انتظامی، سربازان امام زمان، مردم، خواهران و برادران و بچه های بسیجی و حزب‌اللهی‌ها گوش ها و چشم ها را باز کنید چرا که امروز دشمن یک برنامه جدید طراحی کرده است. برنامه امروز دشمن بخشی به دست منافقان خارجی و برخی به دست خائنان داخلی انجام می شود. از خودتان سئوال کنید چرا آمریکایی ها به یک باره رئیس میز ایران در سازمان سیا را عوض کردند و مسئول ترورهای ویژه سازمان سیا بود را انتخاب کردند. از خودتان سئوال کنید چرا آمریکا اولین یا دومین کنسولگری خود به لحاظ وسعت را در اربیل عراق ساخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی ادامه داد: البته کنسولگری آمریکا در بصره که ۲۰۰ هکتار بود چند موشک ناشناس به آن اصابت کرد و فعلا تعطیل شد. کنسول آمریکا در اربیل قبلا مسئول ایران در وزارتخانه آمریکا بوده است. همه اینها نشان می دهد که دشمن به ننگ و رنگ آمده است. از یک طرف سلاح اقتصادی را فعال کرده که شبکه هایی که با سلیمانیه و دبی و آل سعود در ارتباط بوده اند و باعث ایجاد تلاطم در بازار ارز ایران شده است را فعال کرده و از یک طرف فضای مجازی همینطور القا می کند که کار جمهوری اسلامی به زودی تمام می شود.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: دشمن از یک طرف هم عملیات کور تروریستی در اهواز را پایه گذاری می کند که کمی آن طرف تر آل سعود پول این عملیات را برای اهدا به عوامل آن آماده کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: دل آنجا به درد می آید که بحث FATF را می شنود. این نهاد مشورتی که ۳۵ کشور عضو آن هستند. در این نهاد قوانین خاص ایران نوشته شده و بسیار سخت است. از ۴۲ عملیات این نهاد ۳۸ عملیات انجام شده است و مشکلی با آنها نداریم ولی چهار عملیات باقی می ماند. یک بند آن این است که ایران در صورت موافقت با آن باید تمام اطلاعات ریالی خود را در اختیار این نهاد که رئیس آن یک آمریکایی معتقد به اسرائیل است تحویل دهد.

وی افزود: عجیب است که بعضی ها برای این نهاد در داخل کف هم می زنند. راه دشمن را داریم هموار می کنیم. جالب است که اگر ۴۲ مورد FATF را هم رعایت کنیم در مجمع بعدی آن که اسرائیل و عربستان هم عضو آن هستند باید با اجماع عضویت ایران در آن تائید شود و اگر نشد با این همه اطلاعات سیستم بانکی ما همچنان مختل باقی می ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار