فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
وی با بیان اینکه در 12 ماه گذشته تیراندازی‌ها 31 درصد کاهش یافته، افزود: کشفیات تیراندازی 240 درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد نیروی انتظامی در این رابطه منفعل نبوده و برخورد جدی داشته است.
کد خبر: ۶۶۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 05 October 2018

سردار عباس حیدرزاده در نشست خبری با اهالی رسانه، اظهار کرد: در یک سال گذشته، جرایم خشن در استان خوزستان 28 درصد کاهش داشته و کشفیات آن نسبت به مدت مشابه گذشته 42 درصد رشد یافته است.

به گزارش"تابناک" وی با بیان اینکه در 12 ماه گذشته تیراندازی‌ها 31 درصد کاهش یافته، افزود: کشفیات تیراندازی 240 درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد نیروی انتظامی در این رابطه منفعل نبوده و برخورد جدی داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به رشد سرقت‌های خرد و افزایش 29 درصدی کشفیات سرقت‌ها، گفت: در یک سال اخیر 10 تن و 740 کیلوگرم موارد مخدر کشف شده در حالی که در مدت مشابه گذشته میزان کشفیات 5 تن و 562 کیلوگرم بوده است.

وی گفت: 4 هزار و 264 قبضه سلاح جنگی و شکاری در یک سال اخیر در خوزستان کشف شده که 26 درصد معادل 870 قبضه سلاح نسبت به مدت مشابه افزایش یافت.

عباس زاده با اشاره به انتخاب شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» در هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: در هفته نیروی انتظامی که از 13 مهر آغاز می‌شود، 80 برنامه تکلیفی و 10 برنامه اختیاری خواهیم داشت.

وی گفت: صبحگاه عمومی مشترک، تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان، غباررویی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های کارکنان و پیشکسوتان و تجلیل از خانواده‌های کارکنان و پیشکسوتان از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار