مدیر‌کل هواشناسی خوزستان از ادامه وقوع پدیده شرجی در استان خبر داد و گفت: رطوبت امروز صبح در ماهشهر به 100 درصد رسیده است.
کد خبر: ۶۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 08 October 2018

 

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: با وجود گذشتن از نیمه مهرماه همچنان رطوبت در اغلب شهرهای خوزستان بالا است به گونه‌ای که امروز (16 مهرماه) رطوبت در ماهشهر به 100 درصد رسید.

وی افزود: شهروندان هشت شهر دیگر خوزستان نیز امروز صبح رطوبت بالای 70 درصد را تجربه کرده‌اند. چنانچه امروز میزان رطوبت در شادگان به 93 درصد، هندیجان 90، اهواز و آبادان 86، بستان 72 و شوش و دزفول به 71 درصد رسیده است.

مدیر‌کل هواشناسی خوزستان گفت: انتظار می‌رود میزان رطوبت در اهواز از فردا تا روز چهارشنبه کاهش یابد اما از روز پنجشنبه مجددا شاهد افزایش رطوبت در مرکز استان خوزستان خواهیم بود.

سبزه‌زاری ادامه داد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در نوار ساحلی استان خوزستان رطوبت تا اوایل هفته آینده پدیده غالب خواهد بود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با 42 و ایذه با 19 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 26 تا 42 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی ، شرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار