نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۶۶۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 08 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی عصر امروز در نشست تبیین و گفتمان سازی انقلاب اسلامی که در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم بنابراین باید برای برگزاری باشکوه مراسم‌های مرتبط به صورت جدی گام برداشته شود، ادامه داد: این ایام فرصت مغتنمی برای مقایسه شرایط کنونی با قبل از پیروزی رسیدن انقلاب است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که شرایط قبل از تاسیس نظام اسلامی از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی به فراموشی سپرده شود، اضافه کرد: حال آنکه روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه یک تکلیف عقلی، شرعی و انسانی به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: نسل جدید ایران اسلامی باید با تفاوت‌‌ها و تغییرات قبل و بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه آشنا شوند تا اینکه آنها نیز برای صیانت از انقلاب اسلامی رو به جلو گام بردارند.

سرایی در ادامه عزت و اقتدار را بزرگترین موهبت انقلاب اسلامی برای کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که شاهد هستید آمریکا با صراحت و رو در رو به عربستان سعودی لقب گاو شیرده را می‌دهد تا بهره کشی لازم را از آنها کنند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری به راحتی عنوان می‌کنند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» همچنین سرنوشت کشور ما در دست ملت  است، بیان کرد: همین موضوع برای کشور ما به معنای واقعی کلمه غرورآفرین است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم یادآوری این مسائل در نشست‌ها و برنامه‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: متاسفانه گاهی مشکلات و ناهنجاری‌ها چنان برجسته می‌شود که نقاط مثبت به دست فراموشی سپرده می‌شود.

قریشی با بیان اینکه خداوند متعال از این نظام صیانت و حراست خواهد کرد پس اگر ما هم دفاع کنیم در جرگه مومنین قرار گرفته و حتی پاداش خواهیم گرفت، بیان کرد: خداوند در دفاع از اسلام‌ و دین به ما نیاز ندارد اگر به دین خدا کمک کنید به خودتان کمک کرده‌اید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار