علی امیدی پس از کسب نشان برنز بازی‌های دو و میدانی پاراآسیایی جاکارتا گفت: عملکردم عالی بود و مدال برایم بسیار ارزشمند است زیرا بهترین رکوردم تا به امروز بود.
کد خبر: ۶۶۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 08 October 2018

علی امیدی که صبح امروز در جاکارتا موفق به کسب نشان برنز پرتاب نیزه شد اظهارکرد: سومین حضورم در بازی‌های پاراآسیایی بود و خدا را شکر با تلاشی که داشتم به مدال برنز رسیدیم. در این مسابقات رکورد پارالمپیک لندن که دست ورزشکار چینی بود را هم زدم.

وی ادامه داد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و من تا دقایق پایانی مسابقه نیز رقابت نزدیکی با حریف تونسی داشتم و در نهایت او توانست دوم شود و من هم به مدال برنز رسیدم. ورزشکار هند نیز قهرمان شد.

این ورزشکار خوزستانی با بیان این‌که از عملکردم عالی بود، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در رقابت‌های جهانی سال آینده که در امارات برگزار می‌شود و همچنین پارالمپیک توکیو به مدال طلا برسم.

وی تاکید کرد: مدالی که امروز در جاکارتا کسب کردم، برایم بسیار ارزشمند است، زیرا بهترین رکوردم تا به امروز بود. سه مدال پاراآسیایی و دو مدال برنز جهانی را در کارنامه دارم و ان‌شاءالله تلاش می‌کنم در رقابت‌های آینده رنگ مدالم تغییر کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار