مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که گوشت به میزان کافی در استان وجود دارد، گفت: اکنون در بحث تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم مساله خاصی در استان نیست و مردم می‌توانند با مراجعه به مغازه‌ها گوشت تهیه کنند.
کد خبر: ۶۶۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 09 October 2018

مسعود احمدی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در بحث گوشت مورد نیاز مردم استان وجود ندارد اما در صورت بروز مشکل در بحث عرضه و تقاضا در بازار ورود خواهیم کرد و شرایط را کنترل می‌کنیم.

وی با بیان این‌که گوشت به میزان کافی در استان وجود دارد، افزود: اکنون در بحث تامین گوشت مورد نیاز مردم مساله خاصی در استان نیست و مردم می‌توانند با مراجعه به مغازه‌ها گوشت تهیه کنند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: در بحث اعتراض کامیون‌داران و تاخیر آن‌ها، با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت مشکل از طریق شبکه ریلی استان حل شد و حمل و نقل از این طریق به استان انجام می‌گیرد.

احمدی ادامه داد: اگر شاهد افزایش قیمت، کاهش عرضه و یا مساله دیگری در بحث گوشت باشیم، فورا در آن زمینه ورود خواهیم کرد و نیاز استان را برطرف می‌کنیم.

وی گفت: به میزان بسیار زیادی گوشت منجمد وارد استان کرده‌ایم و اکنون در حال توزیع این گوشت در بازار هستیم. قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد (گوساله) به صورت مخلوط برای مصرف کنندگان حدود 29 هزار تومان است.

خاطرنشان کرد: علاوه بر بحث گوشت، مشکلی در بحث تامین مرغ مورد نیاز استان نیز وجود ندارد و اگر برای خرید مرغ به هر مغازه‌ای مراجعه شود، در آن مغازه مرغ برای فروش وجود دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار