جودوکار خوزستانی پس از کسب مدال برنز مسابقات جودو پاراآسیایی، گفت: خوشحالم شرمنده مردم ایران نشدم.
کد خبر: ۶۶۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 09 October 2018

امید جعفری پس از کسب مدال برنز، اظهار کرد: خوشحالم شرمنده خانواده و مردم ایران نشدم و در بخش انفرادی روی سکو رفتم.

وی با اشاره به این‌که تمامی امکانات برای آماده سازی جودوکاران توسط فدراسیون نابینایان فراهم شده بود، گفت: آقای مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و آقای یوسفزاده سرمربی تیم، سعی کردند امکانات لازم و اردو های تمرینی زیادی را برای ما مهیا کنند.

این جودوکار ادامه داد: تنها در زمینه برگزاری اردو های برون مرزی دچار کمبود بودیم و نتوانستیم در کمپ های تمرینی و تورنمنت های بین المللی حضور یابیم.

وی تصریح کرد: تیم ما از نظر آمادگی جسمانی و روحی از همه تیم ها بالاتر است اما به علت اینکه تجربه رقابت های برونمرزی ما کم است، در مسابقات با مشکل روبرو می شویم و به تجربه حریفان خود میبازیم.

جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم ایران افزود: همین تیم ازبکستان که توانسته سه طلا از چهار وزن را از آن خود کند، در کمپ های تمرینی متعدد از جمله کمپ های ژاپن و کره جنوبی شرکت کرده و با آماده سازی خوبی در مسابقات پاراآسیایی حاضر شده است.

وی که سابقه مدال طلای تیمی و برنز انفرادی مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون و مدال نقره رقابت های آسیایی را در کارنامه خود دارد، در پایان گفت: پنجشنبه مسابقات بخش تیمی برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم راهی فینال مسابقات شویم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار