معاون عمرانی وزیر کشور تأکید کرد:
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: اولین جلسه پس از بازگشت به تهران تشکیل جلسه با شهرستان های معین برای درگیر کردن آنها در راستای کاهس هزینه ها است.
کد خبر: ۶۶۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 10 October 2018

مهدی جمالی نژاد در جلسه ستاد اربعین خرمشهر در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: در بحث اربعین برخی از استان های معین ورود داشته اما بسیاری در این عرصه تلاشی نکرده اند که مستلزم درگیر شدن هرچه بیشتر این استان هاست.

وی، ورود استان های معین در بحث اربعین را مهمترین برنامه خود پس از پایان سفر به خوزستان و بازدید از زیر ساخت های اربعین اعلام کرد و گفت: نخستین اقدام در پی برگزاری این جلسه و احصاء مشکلات مرزهای تردد اربعین حسینی و در گیر کردن استان های معین برای کاهش هزینه هاست.

وی افزود: انجام نشدن برخی کارها به مراتب از انجان شدن ناقص آنها بهتر است و باید در راستای هرچه بهتر سپری شدن موسم اربعین از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین از برگزاری جلساتی در ستاد مرکزی اربعین برای رفع برخی مشکلات زیر ساختی مرز شلمچه خبر داد و در ادامه اظهار کرد: امیدواریم در سفر وزیر کشور به خوزستان که در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد، مشکلات این مرز نیز مرتفع شده باشد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار