در راستای توسعه مناطق محروم؛
شهردار دزفول گفت: در راستای رسیدگی به مناطق محروم به زودی سه بوستان محله ای در کوی مدرس دزفول احداث می شود.
کد خبر: ۶۶۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 12 October 2018

محمد علی دوایی فر با بیان اینکه رسیدگی به مناطق محروم یکی از اولویت های ‌کاری شهرداری دزفول است، اظهار کرد: در همین راستا احداث سه بوستان محله ای و دو زمین چمن مصنوعی در منطقه محروم مدرس در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: طی چند روز گذشته عملیات اجرایی یکی از این بوستان ها که جنب استخر کارگر قرار دارد آغاز شده که عملیات هایی نظیر پوشش کانال آب و زیر سازی لاین غربی و شرقی این کانال به طول ۲۰۰ متر در محل احداث این بوستان انجام شده است.

دوایی فر گفت: در این محل علاوه بر ایجاد فضای سبز و وسایل تفریحی، مسیری به نام «جاده سلامت» برای توسعه ورزش همگانی و پیاده روی خانوادگی برای اهالی این منطقه محروم نیز در نظر گرفته شده است.

شهردار دزفول عنوان کرد: با تلاش نماینده دزفول نیز اعتباراتی برای احداث دو زمین چمن مصنوعی در کنار بوستان های محله ای در این منطقه تخصیص یافت که یکی از این بوستان ها مقابل کلانتری ۱۹ مدرس و دیگری مقابل دبیرستان دکتر حسابی احداث می شود.

دوایی فر تصریح کرد: عملیات اجرایی دو پروژه مذکور به زودی آغاز می شود که قطعا با احداث این بوستان ها وضعیت خوبی به لحاظ تفریحی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: احداث بوستان های دیگر نیز توسط شهرداری در دیگر مناطق دزفول آغاز شده که پیش بینی می شود طی ماه های آینده آماده بهره برداری شوند.

دوایی فر، احداث بوستان های متعدد در راستای توسعه فضای سبز و گسترش مکان های تفریحی شهروندان را یکی از رویکردهای مهم شهرداری دزفول عنوان کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار