فرمانده مرزباني خوزستان از توقيف 60 دستگاه کاميون باري و کشف 392 تن گوجه فرنگي قاچاق در پايانه های مرزي چذابه و شلمچه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 10 October 2018

سردار عبداله نظرپور در تشريح اين خبر اظهار کرد: شب گذشته ( 17 مهرماه) مرزبانان هنگ مرزي خرمشهر در پایانه مرزی شلمچه در نتیجه ساعتها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله بزرگ گوجه فرنگی به خارج از کشور از گذر مرزی شلمچه مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه تشدید اقدامات کنترلی در پایانه مرزی شلمچه ماموران مرزبانی خوزستان حین کنترل خودروهای باری 49 دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودروهای توقیف شده 245 تن گوجه فرنگی قاچاق که به قصد خروج از کشور و به صورت جاساز بارگیری شده بود، کشف شد.

نظرپور خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی خوزستان در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه در چندین رشته عملیات جداگانه دیگر موفق شدند بیش از 140 تن گوجه قاچاق را کشف کنند.

وي در ادامه گفت : مرزبانان خوزستان در مجموع از خروج 392 تن گوجه فرنگی در یک هفته گذشته جلوگیری کردند که کارشناسان ارزش ريالي اين محموله بزرگ قاچاق را بالغ بر 40 ميليارد ريال برآورد کرده اند و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قانوني شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان خوزستان با اشرافیت کامل بر دروازه های مرزی شلمچه و چذابه کوچکترین تحرکات را زیر نظر گرفته و با سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار