فرمانده انتظامی شادگان:
فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه امنیت حاصل تلاش همگانی است، گفت: سرقت‌ها و جرائم مهم در این شهرستان در سال جاری ۷۰ درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۶۶۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 11 October 2018

سرهنگ علیرضا میررضایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی سال جاری جرائم و سرقت‌های مهم در سطح شهرستان ۷۰ درصد کاهش داشت، بیان کرد: در زمینهٔ تیراندازی و سرقت‌های خرد نظیر موتورسیکلت و سیم با افزایش جرائم و سرقت‌ها مواجه بودیم که میزان این جرائم نسبت به قبل کاهش چشمگیری داشتیم.

وی با بیان اینکه امنیت حاصل تلاش همگانی مردم است، افزود: نیروی انتظامی به ‌تنهایی نمی‌تواند امنیت برقرار کند و برای برقراری این اصل مهم نیازمند همکاری همه اقشار و گروه‌های مختلف مردمی نیز هستیم.

فرمانده انتظامی شادگان ادامه داد: سرقت از منزل، مغازه ها، سیم برق و موتور سکلیت که عمده سرقت ها در این شهرستان بوده که در سال جاری در شهرستان شادگان ۷۰ درصد کاهش ‌یافته و ما معتقد هستیم که با تعامل بیشتر مردم با پلیس و همچنین رعایت موارد ایمنی می‌توانیم شاهد کاهش چشم‌گیر سرقت در این شهرستان باشیم.

وی یاد آورشد: آمار کشف تیراندازی های غیرمجاز در شادگان امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ میررضایی تصریح کرد: تلاش دلسوزانه پلیس با همراهی مردم این شهرستان، باعث شده تا کاهش بسیار اثرگذاری را در تیراندازی های غیر مجاز شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی شادگان در خاتمه گفت: تلاش مستمر و برخورد قاطع پلیس با تیراندازی غیرمجاز رضایتمندی مردم و مسئولان این شهرستان را در پی داشته است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار