معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان:
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: کارهای زیرساختی در مرز چذابه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آماده و تنها کار روبنایی که آسفالت باشد، باقی مانده است‌.
کد خبر: ۶۶۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 11 October 2018

فرامند هاشمی زاده با اشاره به تفاوت زیرساخت های خدمات رسانی در دو مرز چذابه و شلمچه اظهار کرد: مرز شلمچه نخستین مرز رسمی است که مجوز خروج مسافر و کالا به آن اعطاء و جریان صادرات و واردات کالا در آن شکل گرفت.

وی افزود: وجود منطقه آزاد اروند باعث ایجاد زیرساخت های خدماتی برای ارائه خدمات به مسافران و کالا هنگام ورود و خروج است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: چذابه هم از نظر صدور مجوزهای مرز بین المللی با تاخیر به عنوان مرز بین المللی شناخته شد و هم زیرساخت های مورد نیاز دیر در آن ساخته شد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه با تهیه طرح جامع ساماندهی مرز چذابه به عنوان دستور العمل و فصل الخطاب همه دستگاه های اجرایی مرتبط با امور مرزی و تأکید بر عمل بر اساس این طرح، تمام زیرساخت های مورد نیاز برای خدمات رسانی فراهم شده است.

هاشمی زاده ادامه داد: کارهای زیرساختی در مرز چذابه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آماده و تنها کار روبنایی که آسفالت باشد، باقی مانده است‌.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که برای تهیه قیر به دلیل افزایش قیمت دلار پیش آمد، کار آسفالت جاده های منتهی به مرز چذابه به تأخیر افتاد.

معاون امور عمرانی یادآور شد: امسال عمده جاده سوسنگرد تا بستان آسفالت می شود که ۱۱ کیلومتر باقی مانده و سه کیلومتر روسازی دارد که در مجموع ۲۳ کیلومتر تا بستان و در چذابه در مجموع ۱۱۵ کیلومتر تا قبل از فرارسیدن اربعین آسفالت می شود.

هاشمی زاده با اشاره به جانمایی مواکب در مرز چذابه گفت: جابه‌جایی مواکب کاملا هماهنگ شده و براساس طرح جامع خدمات رسانی در مرز چذابه انجام گرفته و زمین به آنها واگذار و در مکان های تعیین شده مستقر می شوند.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان مشکل اصلی مواکب آسفالت جاده های میان آنها است که به زودی برطرف می شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار