سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:
سرپرست فرمانداری شادگان از آماده سازی مواکب بین راهی این شهرستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبرداد.
کد خبر: ۶۶۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 12 October 2018

سعید حاجیان در حاشیه بازدید از مواکب مسیر پیاده روی اربعین حسینی در سه راهی خور دورق در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شهرستان شادگان از جمله مسیرهای مهم و اصلی تردد زائران عتبات عالیات در همه ایام سال و به ویژه در ایام منتهی به اربعین است که در سال های گذشته پذیرای زائران زیادی از نقاط مختلف استانهای کشور بوده است.

وی افزود: توفیقی دست پیدا کردیم که یک سال دیگر در خدمت امام حسین(ع) و زوار اربعین باشیم و در این راستا تمام سعی خود را به کار می‌بندیم.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: شهرستان شادگان یکی از مناطق اصلی تردد زائران است که باید ستاد اربعین کشور در مورد تامین امکانات لازم اقدام لازم را به ‌عمل آورد.

وی با اشاره به فرصت باقی مانده تا اربعین حسینی از همه دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان خواست با بسیج امکانات زیر ساخت لازم را برای تامین امکانات مورد نیاز زایران کربلای معلی در مسیر تردد زوار به طرف مرز شلمچه را فراهم کنند.

حاجیان در پایان گفت: مواکب و هیئت‌های مذهبی شهرستان شادگان به‌صورت خودجوش امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تردد هرچه بهتر زوار اربعین حسینی از شادگان را فراهم کرده‌اند و هم‌اکنون نیز در حال ارائه خدمات به زوار اباعبدالله ‌الحسین (ع) هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار