امام جمعه موقت خرمشهر:
امام جمعه موقت خرمشهر گفت: اربعین حسینی یک حرکت سیاسی دینی است، این حرکت باید با تمام توان احیا شود، چرا که زنده ماندن اسلام به احیا مکتب حسینی است.
کد خبر: ۶۶۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 12 October 2018

حجت‌الاسلام نصر حمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اهمیت تقوای الهی، اظهار کرد: قرآن کتاب هدایت برای افراد باتقوا است، ایمان به غیب، اقامه‌ نماز و انفاق سه شاخص متقین است.

وی عنوان کرد: اربعین حسینی یک حرکت سیاسی دینی است، این حرکت باید با تمام توان احیا شود، چرا که زنده ماندن اسلام به احیا مکتب حسینی است.

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: شیعه از مذاهب زنده به حساب می‌آید، چرا که این تفکر شیعی ظلم را نمی‌پذیرد و در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی استقامت می‌کند.

حمادی عنوان کرد: خرمشهر در ایام اربعین حسینی امتیاز ویژه‌ای دارد، ما مردم و اهل خرمشهر باید حضور باشکوهی در حماسه اربعین داشته باشیم و از طرفی برای زائران هموطن میزبانی خوبی باشیم.

وی اظهار کرد: دشمن از وحدت و اتحاد شیعیان و مسلمانان وحشت دارد، شیعیان باید در ایام اربعین حسینی برادری، وحدت و اتحاد خود را به نمایش بگذارند.

حمادی با اشاره به وضعیت کنونی کشور، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی راه‌حل تمام مشکلات کشور است که دولتمردان ما باید این توصیه مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: مردم نیز در این بی‌رحمی اقتصاد باید به یکدیگر ترحم کنند، نباید به دلیل گرانی اقلام موردنیاز و اساسی را در منزل خود انبار کنیم.

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: ما قطعا از این مشکلات عبور خواهیم کرد، همانطور که از مشکلات بزرگتر عبور کردیم و در این جنگ اقتصادی به آمریکا سیلی خواهیم زد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار