امام جمعه دزفول :
امام جمعه دزفول بر ضرورت تامل در لایحه FATF تاکید کرد و گفت:شورای نگهبان در تصویب این لایحه منافع کشور را مدنظر قرار دهد.
کد خبر: ۶۶۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 12 October 2018

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای امام علی (ع) افزود:با توجه به اینکه تصویب این لایحه تعهدات مالی برای هر کشور ایجاد می کند موافقت با این لایحه موجب بسته شدن دست جمهوری اسلامی در مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا خواهد شد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه نباید در برابر آمریکا انفعالی عمل کرد گفت:زمانی که یک مانع از مقابل آمریکا برداشته می شود یک مانع دیگر خواهد آمد، بهانه جویی های آمریکا تمامی ندارد.

وی بااشاره به اعلام دولت مبنی بر درنظر گرفتن کلیه راهکارها برای مقابله با آمریکا گفت: با این وجود به نظر می رسد تصویب چنین لایحه ای درمقابل کشوری مانند آمریکا که ذره ای حسن نیت ندارد عقلایی نیست.

حجت الاسلام قاضی دزفولی نقش شورای نگهبان در تصویب این لایحه را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت:عده ای برای تصویب این لایحه فشار وارد می کنند ولی باید کار کارشناسی دقیقی انجام شود و مصالح کشور سنجیده شود و در صورت اینکه با قانون اساسی مطابقت داشته باشد جلوی اجرای آن گرفته شود.

انتقاد از برکناری مدیران توانمند بومی

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز گفت: هفته گذشته در خطبه های نمازجمعه بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی و توانمند در دزفول تاکید شد که ضمن تشکر از اطلاع رسانی رسانه ها برخی افراد از بومی بودن برداشت نادرستی داشتند ، منظور از مدیر بومی فردی از کلیه مناطق از دوردست ترین مناطق کوهستانی تا مرکزی شهر است .

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود : اگر در اداره ای نیرویی توانمند و بومی وجود دارد چرا برای مدیریت از نیروی غیربومی استفاده می شود در حالی که ایجاد اشتغال کاری بسیار دشوار است و شایسته نیست زمانی که یک موقعیت اشتغال ایجاد می شود از نیروهای دیگر شهرها استفاده شود.

خطیب جمعه دزفول اظهار داشت:تودیع یک مدیر توانمند و بومی بدون حضور وی و به صورت مخفیانه درست نیست و نباید چنین برخوردهایی با مدیران لایق شود البته ما حامی برنامه های مدیران جدید و پرانرژی هستیم .

وی ضمن گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش گفت:این روز فرصتی مناسب برای نهادینه کردن ورزش در سطح جامعه است که باید ورزش را در سطح جامعه نهادینه کرد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار