مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان، گفت: تاکنون 2 هزار و 735 تن خرما از کشاورزان این سه شهرستان خریداری شده است.
کد خبر: ۶۶۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 16 October 2018

مهدی صیاحی با اشاره به خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: به منظور جبران بخشی از خسارات وارد شده به نخلداران در اثر خشکسالی و شوری آب، طرح خرید حمایتی خرما توسط تعاون روستایی خوزستان در حال اجرا است.

وی افزود: در این زمینه در بحث خرید حمایتی خرما از کشاورزان سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان از شهریورماه امسال آغاز شده و تا کنون 2 هزار و 735 تن خرما خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: با توجه به شرایط و میزان سطح کشت در این سه شهرستان، بیشترین خرید خرما تاکنون از کشاورزان آبادانی انجام گرفته است. در این زمینه تا کنون از کشاورزان آبادانی 2000 تن، از کشاورزان شادگانی 700 تن و کشاورزان خرمشهری 35 تن خرما خریداری شده است.

صیاحی ادامه داد: خرمای خریداری‌شده از کشاورزان بر اساس کیفیت و در قالب درجه یک، دو و سه خریداری می شود. امسال با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌کنیم که بیش از 5 هزار تن خرما از کشاورزان خریداری کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار