مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۸۶ قرارداد واگذاری با سرمایه گذاری ۴۱۸۲ میلیارد ریال، از ابتدای سال جاری تا کنون درشهرک های صنعتی استان با سرمایه گذاران منعقد شده است، اشتغال مورد انتظار از این میزان قرارداد یک هزار و ۲۷۴ فرصت شغلی است.
کد خبر: ۶۶۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 13 October 2018
 اخلاق محمدیان با اشاره به تعداد قرادهای منعقد شده در شش ماه نخست سال؛ اظهار کرد: ۸۶ قرارداد واگذاری با سرمایه گذاری ۴۱۸۲ میلیارد ریال، از ابتدای سال جاری تا کنون درشهرک های صنعتی استان با سرمایه گذاران منعقد شده است.
 
به گزارش"تابناک" وی در ادامه افزود: تعداد این قرار دادها رو به افزایش است و نسب سنوات قبل در زمان مشابه رشد بسیارخوبی داشته ایم.
 
 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: این رشد، نسبت به سال گذشته که ۶۸ درصد نسبت به سال ۹۵ افزایش داشته در سال جاری نیز افزایش یافته است. 
 
 محمدیان با بیان اینکه مساحت واگذاری شده در شش ماه نخست ۴۶ هکتار بوده است؛ خاطرنشان کرد: میزان واگذاری زمین نسبت به سنوات قبل رشد خوبی داشته است که این مسئله نشان می دهد با فعالیت هایی که انجام داده ایم، بستر سرمایه گذاری را در شهرک های صنعتی توانسته ایم برقرار و برای جذب سرمایه گذار، ایجاد انگیزه کنیم.
 
وی با اشاره به میزان اشتغال در شهرک های صنعتی گفت: اشتغال مورد انتظار از این میزان قرارداد یک هزار و ۲۷۴ فرصت شغلی است.
 
 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه میزان اشتغال متغیر است؛ افزود: میزان اشتغال به طور مداوم در حال تغییر می باشد ممکن است در یک دوره افزایش و گاهی نیزثابت باشد. زیرا ناحیه های صنعتی کوچک، سریع به بهره برداری می رسند و از طرفی  در مدت زمان کوتاهی دچار مشکل می شوند.
 
وی به واحدهای راکد در شهرک های صنعتی خوزستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، حدودا زیر ده واحد را توانسته ایم راه اندازی کنیم. البته با توجه به شرایط خاصی که امسال حاکم است تاکنون این آمار کمتر از سال های گذشته می باشد.
 
محمدیان همچنین به واحدهای که تحت تملک بانک ها بودند یا بانک ها جانشین آن ها شده اند اشاره کرد و افزود:  فعالیت ها و رایزنی های خوبی در این زمینه با بانک های مربوطه صورت گرفته، که از این طریق بتوانیم آن ها را به سرمایه گذاران و متقاضیان جدید معرفی کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار