خاک شبانه خوزستان را فرا گرفت
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به وقوع گرد و غبار در شهرهای استان گفت: میزان غلظت آلاینده‌های گرد و غبار در هوای اهواز در ساعت ۲۲ امشب به بیش از ۱۱ برابر حد مجاز رسیده است.
کد خبر: ۶۶۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 14 October 2018

شهریار عسگری در خصوص میزان آلاینده‌های گرد و غبار امشب (۲۲ مهرماه) در خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۲۲ امشب میزان ذرات ریزگرد در هوای اهواز ۱۶۸۰ میکروگرم در مترمکعب بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، اکنون غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از ۱۱ برابر حد مجاز رسیده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین میزان غلظت گرد و غبار در بندر امام ۱۹۶۱، حمیدیه ۲۰۲۰، رامشیر ۱۷۲۶، سوسنگرد ۹۴۰، شوشتر ۶۳۸۸، ماهشهر ۱۸۹۵، آبادان ۱۸۹ شادگان ۱۵۹، شوش ۱۳۰، خرمشهر ۱۹۰، دزفول ۸۵ و در اندیمشک ۶۳ میکروگرم در متر مکعب اندازه گیری شده است.

عسکری افزود : بدین ترتیب میزان غلظت آلاینده‌های گرد و غبار در بندر امام و حمیدیه بیش از ۱۳ برابر، شوشتر بیش از ۴۲ برابر، ماهشهر بیش از ۱۲ برابر و در رامشیر به بیش از ۱۱ برابر حد مجاز رسیده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار