استخرهای قدس و آزادی اهواز به مناسب هفته تربیت‌بدنی و ورزش افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 18 October 2018

 

حر حاجیان، سرمایه‌گذار استخر قدس اهواز اظهارکرد: زمانی که استخر قدس اهواز را طبق ماده 27 تحویل گرفتم، وضعیت آن به صورتی بود که تمام تاسیسات آن توسط سارقان به سرقت رفته بود و شکل و شمایل یک استخر را نداشت.

وی با بیان این‌که استخر قدس اهواز قدمتی بیش از 40 سال دارد که در سال‌ها 84 و 85 در اختیار هیات قایقرانی خوزستان قرار داده شده بود و همچنین در سال 90 مقرر شده بود که این استخر به انبار تغییر کاربری داده شود، ادامه داد: در سال 95 بود که درخواستی مبنی بر این‌که استخر قدس به صورت مشارکتی به من واگذار شود تا آن را بازسازی کنم، داشتم که پذیرفته شد. پس از آن نیز استخر برای بازسازی به صورت مزایده آگهی شد ولی بعد از سه آگهی، کسی جز خود من متقاضی بازسازی آن نبود و در نهایت من به عنوان تنها متقاضی، شروع به بازسازی استخر کردم.

سرمایه‌گذار استخر قدس اهواز خاطرنشان‌کرد: زمانی که این استخر را تحویل گرفتم، کاملا تخریب شده بود و ما ساختاری جدید برای آن تعریف کردیم. اکنون پس از 18 ماه این استخر دارای برق و تجهیزات جدید بوده و از آن حالت مخروبه به استخری شیک و مدرن تبدیل شده است. در راستای بازسازی آن نیز افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان واقعا کمک شایانی به ما داشت تا توانستیم در مدت زمانی مناسب، استخر را آماده بهره‌برداری کنیم.

وی ادامه داد: استخر آزادی اهواز نیز در هفته تربیت‌بدنی و ورزش به افتتاح می‌رسد. این استخر در گذشته به هیات شنا و استخر بابک معتمد نیز به هیات نجات‌غریق داده شده بود که هر دو نیاز به تعمیر داشتند. هیات نجات‌غریق استخر بابک معتمد را خیلی سریع بازسازی کرد ولی هیات شنا نتوانست طی دو سال کاری جهت بازسازی استخر آزادی انجام دهد.

حاجیان بیان کرد: خوشبختانه اکنون آقای جمال‌پور، سرمایه‌گذار استخر آزادی نیز این استخر را به خوبی تجهیز و آماده بهره‌برداری کرده است تا مردم اهواز بتوانند از دو استخر آزادی و قدس به خوبی استفاده کنند.

 

منبع:ایسنا

برچسب ها: ورزش های آبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار