مدیرکل هواشناسی خوزستان با شاره به آغاز بارندگی در بیشتر شهرهای استان گفت: شرایط ناپایداری تا آخر هفته جاری در خوزستان ادامه دارد که موجب وزش باد، گرد و غبار، رعد و برق، رگبار و بارندگی خواهد شد اما این حالات موقت در هیچ جایی قابل پیش‌بینی نیست.
کد خبر: ۶۶۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 15 October 2018

محمد سبزه‌زاری با اشاره به آغاز بارندگی در خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر بارندگی در بیشتر شهرها از جمله در اهواز و برخی مناطق جنوبی از جمله آبادان آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر در بستان رعد و برق شدید وجود دارد، احتمالا اکنون تالاب هورالعظیم نیز بارندگی دارد.

سبزه‌زاری با اشاره به وضعیت جوی استان خوزستان گفت: در حال حاضر شرایط همرفتی حاکم است، یعنی با افزایش رطوبت، افزایش ابر را خواهیم داشت و تندباد لحظه‌ای نیز در زمین ایجاد می‌شود. بنابراین اگر تندباد لحظه‌ای از جایی عبور کند که مستعد برخاستن گرد و غبار باشد، احتمال وقوع گرد و غبار وجود دارد اما این شرایط موقتی است.

وی بیان کرد: شرایط ناپایداری تا آخر هفته جاری در خوزستان ادامه دارد که موجب وزش باد، گرد و غبار، رعد و برق، رگبار و بارندگی خواهد شد اما این حالات موقت در هیچ جایی قابل پیش‌بینی نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به عدم تعطیلی مدارس در بیشتر شهرهای استان در روز دوشنبه، اظهار کرد: این پدیده موقت است و نیازی به تعطیلی مدارس نیست. متاسفانه برخی از سایت‌های نامعتبر موجب شایعه‌پراکنی و ایجاد التهاب در جامعه شدند که در پی آن برخی از خانواده‌ها فرزندانشان را به مدرسه نفرستادند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار